„Suntem foarte multumiti sa vedem ca investitorii locali isi dezvolta apetitul pentru actiunile companiilor internationale pe care Tradeville le-a adus pe piata din Romania si vom activa ca market maker si pentru acesti patru emitenti noi, pentru a asigura conditii optime de lichiditate”, a declarat, intr-un comunicat de presa, Ovidiu Dumitrescu, director general adjunct al casei de brokeraj Tradeville.

Commerzbank este a doua cea mai mare banca germana si una dintre bancile comerciale de top la nivel mondial, cu subsidiare in peste 50 de tari. Cu aproximativ 1.200 de sucursale, Commerzbank are una dintre cele mai vaste retele dintre bancile germane, deservind peste 15 milioane de clienti privati, business si corporate. „Commerzbank este o investitie interesanta prin prisma faptului ca este subevaluata fata de bancile comparabile la nivelul multiplilor de pret (P/B, P/S si P/CF) si ca, pe langa profitabilitatea in urcare din ultimii trei ani, are potential de crestere a profitului pe termen lung de 33% (potrivit Reuters)”, mentioneaza analistii Tradeville.

Deutsche Lufthansa este principala companie aeriana din Germania si lider de piata pe toate segmentele pe care activeaza (transport de pasageri, logistica, reparatii etc.). Este cel mai extins transportator aerian european, atat in ceea ce priveste numarul de pasageri, cat si marimea flotei, oferind servicii catre aproape 200 destinatii internationale din Europa, Asia, America si Africa. Compania are o capitalizare bursiera de aproximativ 6 miliarde euro, realizand in fiecare dintre ultimii trei ani venituri totale de peste 30 miliarde euro.

Citeste si:

Deutsche Post, operatorul postal principal din Germania, are afaceri in peste 220 de tari si teritorii si detine serviciul de curierat DHL, lider mondial din punctul de vedere al veniturilor, de peste 50 miliarde euro in fiecare din ultimii patru ani. „Potentialul companiei vine din faptul ca beneficiaza, prin prisma afacerii de curierat, de explozia comertului on-line, dar si din lichiditatea bilantiera buna si nivelul scazut al datoriilor financiare”, se mentioneaza in comunicatul firmei de brokeraj.

Cu o capitalizare de piata de peste 31 miliarde de euro, Continental este al patrulea cel mai mare producator de anvelope din lume, activand in peste 300 de locatii din 49 de tari. Vanzarile totale ale companiei au depasit 30 miliarde euro in ultimii patru ani, in timp ce profitul net din 2013 a fost de aproximativ 2 miliarde de euro.

Cele patru companii se alatura altor actiuni internationale care se tranzactioneaza pe ATS, printre care se numara Apple, Google, Coca-Cola si Facebook.