Romania incepe sa adopte tehnici de marketing din ce in ce mai sofisticate, folosite cu precadere in tarile dezvoltate din Vest, in ceea ce priveste vanzarea de apartamente, iar o solutie care poate aduce un plus de pana la 15% la pretul unei locuinte devine din ce in ce mai folosita si pe plan local.

Este vorba despre „home-staging” sau este o tehnica de marketing cunoscuta in strainatate si importanta si la noi, ce presupune pregatirea unei proprietati pentru vanzare, prin punerea in valoare a spatiilor si crearea unui cadru primitor, personalizat prin mobilare partiala si amenajare de efect.

Tot mai multi vanzatori romani apeleaza la home-staging pe piata apartamentelor noi de lux si isi scurteaza timpul de stat pe piata de la o medie de patru, cat este pentru un apartament gol, la o medie de doua luni, cand avem un apartament cosmetizat, iar pretul poate fi cu 10 sau chiar 15% mai mare.

„Intr-o perioada a vitezei, oamenii sunt mereu contracronometru si vor sa se mute cat mai repede intr-o locuinta si apreciaza orice idee de amenajare realizata cu imaginatie si aflata in trend. Apartamentele frumos finisate si mobilate atrag mai multi clienti si se vand mai repede si mai scump decat cele nemobilate. Exista chiar si proprietari care le pregatesc pentru vanzare sau revanzare, exact cu acest scop si modul profesionist in care o fac se apropie foarte mult de serviciile de home-staging din Statele Unite, acolo unde exista chiar firme specializate care vin si aduc mobilierul, decoratiunile si plantele inainte de scoaterea pe piata si il iau inapoi, dupa vanzare”, a declarat Emanuel Postoaca, general manager Nordis.

Comparatie:

Fara imbunatatiri "home-staging"

Cu imbunatatiri

Ansamblurile rezidentiale care au showroom de prezentare vand mai bine

Oamenii au nevoie sa vizualizeze cum poate fi organizat si amenajat spatiul interior, asa ca o privire in show-room-ul unui ansamblu rezidential le da o idee despre cat de mare este livingul sau dormitorul, cum se poate amenaja mobilierul si daca este suficient pentru nevoile familiei.

„La ansamblurile pe care le reprezentam in mod exclusiv, dupa amenajarea unui apartament show-room, au crescut vanzarile cu 5-10%, fata de perioada anterioara. Pentru fiecare ansamblu ne-am orientat catre mobilier si decoratiuni din segmentul de piata al publicului tinta vizat. De exemplu, la ansamblul Park Residences 5 am apelat la gama premium a retailerilor de mobila Ikea si Kika, iar la High Residence la mobilierul de lux personalizat BoConcept avand ajutorul firmei de design Scandinavian Design House Romania”, a mai aratat Emanuel Postoaca.

Grupul de firme imobiliare Nordis a fost infiintat in 2008, de catre Emanuel Postoaca, consultant imobiliar cu experienta in investitii rezidentiale in zona de nord si astazi reuneste trei firme specializate: Nordis, de intermediere imobiliara, Nordis Administrare - de administrare de imobile si Nordis Investments - de investitii si dezvoltare imobiliara.

Nordis are in portofoliu , la vanzare, inchiriere sau in administrare peste 2.500 de proprietati premium din zonele de nord ale Bucurestiului din Piata Victoriei si pana in Iancu Nicolae: Kiseleff, Aviatorilor, Primaverii, Herastrau – Soseaua Nordului, Baneasa si Pipera.

Printre companiile care au apelat la serviciile Nordis se numara: Generali, De Silva, Porsche Bank, Lukoil, BCR, Lidl, BauMax, Arabesque, Strabag, Alstom, Philips, Dent Estet, Alitalia, Apa Nova precum si Ambasada Ungariei, Ambasada Coreei, Ambasada Ciprului.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »


Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Imobiliare și construcții »


Setari Cookie-uri