Noul program se concentreaza pe produsele destinate consumatorilor europeni si isi propune sa identifice opt branduri inovatoare din sfera nutritionala. Companiile selectate vor primi fonduri si oportunitatea de a colabora cu experti PepsiCo de la branduri precum Quaker, Alvalle, Naked si Tropicana. Partenerii PepsiCo vor ajuta si consilia companiile selectate pentru a-si atinge potentialul pe piata. Antreprenorii ale caror afaceri inregistreaza vanzari de 2 milioane euro sau mai mici de aceasta se pot inscrie pe www.nutritiongreenhouse.com pana pe 15 mai 2017.

Fiecare dintre companiile alese va primi o bursa in valoare de 25.000 euro, iar timp de sase luni, fiecare va avea posibilitatea de a lua parte la evenimente diverse, primind ajutor inclusiv de la directori a caror expertiza ii va ajuta sa identifice provocarile imediate pentru a obtine o crestere rapida in piata. La sfarsitul programului, compania castigatoare va fi premiata cu 100.000 euro, avand posibilitatea de a-si continua expansiunea.

„Cererea consumatorului pentru alimentele si bauturile mai nutritive continua sa creasca si acesta este un semn bun pentru industria noastra. Avem o oportunitate extraordinara de a folosi resursele noastre globale pentru a influenta schimbarea intr-un mod pozitiv, iar programul Nutrition Greenhouse isi propune sa contribuie la dezvoltarea celor mai buni antreprenori din sectorul de alimente si bauturi”, a spus Juan Ignacio Amar, vicepresedinte al departamentului de Nutritie PepsiCo din Europa de Vest si Africa Subsahariana.

PepsiCo a generat peste 63 miliarde dolari venit net in 2016, adus de un portofoliu de alimente si bauturi care include Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker si Tropicana.