La eveniment au participat peste 200 de expozanti.

Potrivit FPTR, targul a fost vizitat de peste 25.000 de vizitatori, nivel similar cu cel inregistrat la targurile din anul 2008, inainte de inceperea crizei economice.

"Masura succesului este data de vanzarile si rezervarile directe, companiile participante bucurandu-se de incasari de aproximativ zece de milioane de euro, facute in perioada targului. Numarul mare de rezervari si vanzarile mari se datoreaza si datei de desfasurare a targului, la mijlocul perioadei de reduceri prin programe de tip early booking pentru toate destinatiile, care au adus reduceri cumulate de pana la 40% pe perioada targului", se arata in comunicat.

Citeste si:

Mohammad Murad, presedintele FPTR, spune ca succesul evenimentului s-a datorat promovarii foarte bune a targului, facute atat de Romexpo, cat si de expozanti si a timpului frumos care in ultimele doua zile a adus un numar mare de vizitatori in targ.

"Spre deosebire de alte editii, toti participantii s-au declarat multumiti de participarea la targ si au declarat ca vor participa si la urmatoarea editie. Speram ca succesul acestui targ sa fie de bun augur si sa avem un an turistic cu realizari pozitive, dupa patru ani de declin", a mai spus Murad.