Demarata in octombrie 2004, constructia cladirii a durat mai putin de doi ani, hotelul urmand sa fie operational full service cel mai probabil in luna septembrie.

Cu o suprafata totala de 1.500 mp, cladirea este situata pe Calea Victoriei, pe locul de altadata al fostului Teatru National din Bucuresti, in centrul cultural si de afaceri al Capitalei.

Hotelul, clasificat la patru stele, are 258 de camere, un apartament prezidential, noua apartamente junior si sase apartamente, si detine una dintre cele mai mari sali de tip auditorium dintr-un hotel din Romania, patru sali de conferinta, parcare subterana pazita pe doua niveluri (200 de locuri), un restaurant - Cafe Theatro si un bar - "37", o zona de relaxare, o galerie comerciala de peste 1.300 mp, un centru de fitness si o piscina interioara. Pe langa dotarea standard a unui hotel de 4 stele, Novotel ofera servicii Internet wireless, ecrane TV cu plasma si alte facilitati pentru confortul oaspetilor sai.

"Prin conceptul inovativ al hotelului, Novotel Bucarest City Centre isi afirma intentia de a deveni punct de referinta pe piata hoteliera din Romania. Novotel este prezent in 56 de tari, iar decizia de a intra pe piata din Romania se datoreaza potentialului ridicat din ultimii ani din aceasta zona. Piata hoteliera a Bucurestiului detine o rata de ocupare de 60-70 la suta, ceea ce reprezinta o medie superioara celei europene. Localizarea hotelului chiar in inima Bucurestiului si serviciile oferite ne permit sa facem previziuni ca pana la sfarsitul anului gradul de ocupare al hotelului sa fie de aproximativ 50 la suta", a declarat directorul general Novotel Bucarest City Centre, Philipee Drivon .

Citeste si:

Brandul Novotel apartine grupului Accor Hotels. Cu 168.000 de angajati in 140 de tari, Accor este leader european si unul dintre cele mai mari grupuri din industria turismului si a serviciilor la nivel global cu accent pe doua domenii de activitate: hotelier si servicii.

Accor detine brandurile Sofitel, Novotel, Mercure, Suitehotel, Ibis, Etap Hotel, Formule l, Motel 6 si Red Rood Inn, cu peste 4.000 de hoteluri si 470.000 de camere in 92 de tari, desfasurandu-si activitatea si in alte domenii (restaurante, dintre care cel mai reprezentativ ar fi Lenotre, cazinouri agentii de turism).

Accor ofera si servicii pentru companii si institutii publice, 21 milioane de oameni din 35 de tari folosesc o gama larga de servicii (tichete de masa, de sanatate, tichete cadou, programe de fidelizare) concepute si gestionate de companie.