Romania nu este 100% o destinatie de vacanta, fapt pentru care are nevoie de mai multe hoteluri si branduri hoteliere, mai ales ca este o tara in "lucrurile acum se construiesc", sustine Andreea Gheorghiu, directorul hotelului Novotel din Bucuresti.

"Domeniul hotelier este saturat la nivel de branduri, insa in Romania mai este loc de crestere in domeniu. Este nevoie de hoteluri si branduri hoteliere. Si pentru ca Romania nu este o destinatie de vacanta 100%, nu poti sa creezi un hotel numai pe partea de leisure si nu este sanatos, important este sa faci un mix din ce este pe piata", a explicat Andreea Gheorghiu, care are 15 ani de experienta in domeniul hotelier, intr-un interviu wall-street.ro.

Gheorghiu sustine astfel ca singurul oras din afara Bucurestiul cu foarte multe branduri hoteliere este Sibiul.

"Celelalte orase, pentru acesta este avantajul Romaniei – exista orase foarte puternice, Cluj, Timisoara, Iasi, Brasov – au nevoie de o sustinere cu mai multe branduri sau hoteluri", explica in continuare Gheorghiu, care pana in iuni 2015 a condus hotelul Ibis din Sibiu.

Totodata, directorul Novotel a subliniat ca "lucrurile acum se construiesc" in Romania este o piata "total diferita" fata de o piata care deja este matura. "Romania are sansa de a te surprinde foarte mult", a continuat sa spuna Andreea Gheorghiu, subliniind ideea ca tara noastra are potential de crestere economica. De altfel, in ultimul an au fost deschise mai multe hoteluri, atat in Bucuresti, cat si in tara, in Craiova, sudul litoralului, Iasi, Sighisoara.

Andreea Gheorghiu (40 ani) este prima femeie si prima persoana din Romania numita la conducerea hotelului Novotel de pe Calea Victoriei. Romanca are experienta numai in domeniul hotelier, in care lucreaza din 2001, si exclusiv in grupul Accor.

Sursa foto: Mircea Dragos Photography

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri