Therme Bucuresti, centrul de relaxare, wellness si distractie de la Balotesti si de altfel cel mai mare de acest fel din Europa, a extins zona Galaxy cu un spatiu de 4.000 metri patrati, in urma unei investitii de peste 10 milioane de euro. Inaugurat in luna ianuarie a acestui an in urma unei investitii initiale de 50 milioane euro, centrul a beneficiat de-a lungul timpului de o serie de extinderi care a costat grupul austriac A-Heat alte 20 milioane de euro.

Extinderea zonei Galaxy cu o suprafata de 4.000 metri patrati s-a realizat mai devreme decat planificau initial dezvoltatorii proiectului, ca urmare a cererii foarte mare a vizitatorilor pentru aceasta zona care ajunge astfel la o capacitate de 2.000 de persoane simultan. Aceasta va fi deschisa publicului incepand cu 1 decembrie.

Printre atractiile acestei zone se regasesc trei saune umede, paturi cu hidromasaj, cu raze infrarosii, dar si o biblioteca de sare. Aceasta are o inaltime de sase metri si a necesitat 40 de tone de sare de Himalaya pentru a amena spatiul care cuprinde 150 de volume de beletristica si ebook-uri si 14 console Playstation, jocuri. Principalele beneficii ale acestei biblioteci sunt cromoterapia si aerosolii, potrivit reprezentantilor Therme.

Therme

Zona dispunde si de o piscina cu cel mai mare poolbar din centrul Therme, cu o capacitate de 80 de locuri. De asemenea, noul spatiu conex corpului Galaxy are un acoperis complet retractabil, in ambele directii, cu o suprafata retractabila de 800 de metri patrati si cu o greutate de circa 100 tone.

Odata cu aceasta extindere, suprafata totala inverzita a complexului creste cu peste 10%, iar numarul palmierilor ajunge la 1.400 de arbori, adusi de pe patru continente. Astfel, Therme Bucuresti ajunge sa gazduiasca cea mai mare plantatie de palmieri din Europa.

Zona Galaxy, cea mai vizitata

Nu este prima extindere de care beneficiaza zona Galaxy, de altfel cea mai vizitata de clientii Therme. 55% din vizitatorii totali ai complexului aleg aceasta zona, urmata indeaproape de The Palm, potrivit lui Stelian Iacob, managerul general al Therme Bucuresti.

In vara, tot in aceasta zona fost deschisa o piscina exterioara de 500 metri patrati, cu o capacitate de 190 de persoane, o plaja exterioara cu o suprafata de 7.500 de metri patrati si un restaurant, conceput astfel incat 400 de persoane sa poata lua masa in acelasi timp.

De asemenea, zona The Palm a fost extinsa cu o terasa avand o capacitate de 400 de locuri, o plaja exterioara cu o suprafata de peste 24.000 de metri patrati si piscina „Crazy River”. Nu in cele din urma, zona exclusivista Elysium a fost extinsa, de asemenea, cu o terasa tip deck, cu palmieri, sezlonguri si hamace.

Therme

Investitiile suplimentare intreprinse de grupul austriac A-heat se ridica astfel la douazeci de milioane de euro si la un total de 70 de milioane de euro, potrivit lui Stelian Iacob. Pentru viitor, reprezentantii Therme iau in calcul posibilitatea inaugurarii unui hotel in aproprierea complexului, dar si alte extinderi.

Lunar, complexul Therme inregistreaza, in medie, intre 50.000 si 60.000 de vizitatori, perioadele cele mai aglomerate fiind in continuare weekend-urile.

Therme Bucuresti este cel mai mare Therme din Europa, construit greenfield, pe un areal de 250.000 de metri patrati, avand o suprafata totala de 34.000 mp si o capacitate de 4.000 de persoane simultan indoor. Centrul gazduieste cea mai mare gradina botanica din Romania cu peste 800.000 plante.

Investitia in Therme Bucuresti este realizata de A-HEAT GROUP AG, concern cu sediul la Viena. Din punct de vedere tehnic si conceptual, Therme Bucuresti face parte din Grupul Wund, care detine 4 din cele mai de succes proiecte din Europa: Therme Erding, Therme Bad Worishofen, Badeparadies Schwarzwald, Badewelt Sinsheim. Therme Bucuresti este proiectul cu numarul 5 dezvoltat in grupul WUND.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Andra Imbrea
Andra Imbrea s-a alaturat echipei Wall-Street in 2015. A studiat jurnalismul si economia, pe care incearca sa le imbine in cadrul materialelor sale despre industria de fashion, retail&FMCG si Media&Advertising. Iubitoare de pisici, carti si festivaluri de muzica.   

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri