De asemenea, peste 60% din contractele de revanzare ale operatorilor primari catre agentii locale au avut loc la targul organizat in perioada 19-22 martie.

Participarea din acest an a reunit operatori de turism din Romania, institutii publice romanesti cu programe de promovare pentru turism, asociatii implicate in domeniul turismului, operatori linii aeriene etc. Au existat spatii de prezentare ale unor tari interesate de turismul romanesc: Cipru, Grecia, Spania, Turcia si Tunisia.

“Promovarea la nivelul Camerelor de Comert si Industrie atat cea a Romaniei, cat si a celor judetene ajuta foarte mult operatorii locali. De asemenea, operatorii care sunt membri ai Camerelor de Comert au beneficiat din partea Romexpo de reduceri de pana la 70% la tarifele de inchiriere a spatiilor expozitionale. In 2009 diferentierea va sta in abordarea directa a consumatorului, in promovarea eficienta si creativa. Expozantii de la Targul National de Turism au apreciat numarul mare de vizitatori si gradul de interes fata de ofertele acestora”, a declarat Doru Simovici, director general Romexpo.

Suprafata expozitionala care a fost ocupata de TTR a fost de 14.000 de metri patrati, cele mai mari spatii expozitionale contractate avand 300 de mp si 200 mp ocupate de Grecia si Turcia, destinatiile favorite ale romanilor.