Acesta a precizat ca este greu de crezut ca problema datoriilor va putea fi rezolvata, mai ales ca nu este singura companie low-cost care are datorii catre Aeroportul Baneasa.
"Incerc sa gestionez o situatie la care nu trebuia sa se ajunga. Este greu de spus ca problema datoriilor va putea fi rezolvata tinand cont de precedentele datorii ale altor operatori aerieni low-cost. Ultimul caz este Sky Europe care a intrat in faliment si a acumulat taxe si servicii de operare la Aeroportul Baneasa de aproximativ 500.000 de euro", a precizat Mihalcea.
Directorul general al Aeroportului Baneasa a mai spus ca maine se va intalni cu reprezentantii unei casei de avocatura, care reprezinta aeroportul in litigiile cu operatorii aerieni si se va decide ce este de facut mai departe pentru recuperarea datoriilor.
MyAir are interzis la zbor
Autoritatea Aviatiei Civile Italiene (ENAC) a anuntat ieri suspendarea licentei de zbor pentru compania italiana low-cost MyAir, care opereaza curse si spre Romania, ca urmare a nerespectarii angajamentelor asumate in ceea ce priveste restructurarea sa financiara, potrivit AFP.
Suspendarea licentei de zbor, pe o durata neprecizata, intra in vigoare incepand de vineri "de la ora 0 si 1 minut", ora locala.
ENAC informeaza intr-un comunicat ca "a emis un decret de urgenta prin care revoca licenta provizorie care i-a fost acordata temporar la 25 iunie".
In afara a 15 orase italiene, MyAir, creata in 2004, opereaza curse catre 15 destinatii internationale, inclusiv Romania.
Omul de afaceri Nelu Iordache a declarat ca toti pasagerii care au facut rezervari pentru compania MyAir din si spre Italia vor fi preluati de compania Blue Air, trebuie doar sa prezinte biletete si sa plateasca taxele aeroportuare.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: