Serviciile de consultanta oferite de companie se adreseaza unitatilor de cazare independente (hoteluri, vile, pensiuni), furnizorilor de alimentatie publica (restaurante, baruri, cafenele, furnizori catering), parteneriatului public-privat (in vederea promovarii unei destinatii sau a unui obiectiv turistic) precum si intregului sector turistic de petrecere a timpului liber - cluburi, locuri de joaca sau SPA-uri.

“Investitia cea mai semnificativa am facut-o in platforma online (site de companie cu content management si sistem de newslettere si de bannere, un blog de marketing in turism si un blog de idei de calatorie cu o galerie de imagini), care ne-a costat circa 4.000 de euro”, a declarat, pentru Wall-Street, Cristina Vladau fondatorul Turismark

Turismark reprezinta primul consultant independent din industria ospitalitatii ce poate asigura externalizarea serviciilor de marketing si comunicare a produselor si serviciilor oferite in turism. „Ca si exemplu concret de produse si tarife oferite, bugetul pentru realizarea unui site de pensiune / hotel independent poate incepe de la 1000 euro, pentru un site simplu de prezentare, ajungand pana la 3000 euro pentru o platforma completa cu un sistem de rezervare si prezentare de imagini” a mai spus sefa Tursimark.

In plus, compania ajuta la identificarea oaspetilor ideali in industria ospitalitatii precum si la crearea actiunilor concrete de a atrage vizitatori, de a le vinde si de a-i pastra.