Turismul spatial ar putea deveni rapid o moda, a declarat, recent, Jean-Yves Le Gall, directorul general al Arianespace - o companie comerciala de transport spatial, cu actionari industriali din 10 state europene. De aceeasi parere sunt mai multi specialisti din domeniu, precum si oamenii de afaceri. Ei considera ca trebuie urmarite cu atentie evolutiile din acest domeniu, despre care se vorbeste foarte mult in prezent, in special in Statele Unite ale Americii si in Japonia, chiar daca acest lucru este inca in faza de inceput. Le Gall da ca exemplu inceputurile informaticii si aminteste ca "in anii 70, actorii care jucau un rol important in domeniul informaticii glumeau pe seama celor care au creat conceptul de PC. Treizeci de ani mai tarziu, vedem cum au evoluat lucrurile si suntem martorii dezvoltarii rapide a companiilor Apple si Microsoft". Le Gall considera ca exista in Statele Unite si in Japonia destui oameni gata sa plateasca sume importante de bani pentru a se bucura de un sejur scurt in spatiu.