"Daca te apuci sa-ti redimensionezi infrastructura cu vreo 2-3 zile inainte, nu vei obtine rezultate", a declarat Lucian Bila la emisiunea WALL-STREET 360.

Astfel, evaluarea necesitatilor pentru o perioada aglomerata din punct de vedere al traficului, cum este Black Friday, reprezinta un prim pas catre o strategie corecta. Cu toate acestea, profilul magazinului online este important in ceea ce priveste anticiparea traficului.

Istoricul business-ului, reper pentru anticiparea traficului

"E mult mai usor sa redimensionezi, sa scalezi un business cu o istorie in spate, pentru ca stii cam care este pattern-ul de trafic", precizeaza managerul Appnor.

In plus, el sfatuieste retailerii din zona online sa gaseasca metode "suportabile si justificabile" din punct de vedere financiar, astfel incat sa poata face fata traficului suplimentar de Black Friday si sa poata reveni la redimensionarea normala fara a cheltui sume aberante.

Vezi ce a spus Lucian Bila despre acest subiect in fragmentul VIDEO de mai sus.

Lucian Bila are o experienta indelungata in domeniul vanzarilor si telecomunicatiilor. In ultimii 12 ani a ocupat pozitia de Sales Director la INES Group, iar inainte a lucrat kpnQwest Romania si la Proteus Zass Romania. Appnor MSP este un furnizor de servicii managed bazate pe cloud, infiintat in anul 2010. Compania este prezenta in Statele Unite si are investitori din Franta, Belgia si Spania.

Urmareste analize VIDEO la 360° despre cele mai importante sectoare din economie. Dezbateri de business interactive: de luni pana vineri, la ora 12.30, pe WALL-STREET.RO. Saptamana 29 septembrie - 3 octombrie, realizata in parteneriat cu FanCourier, este dedicata comertului electronic.