Romtelecom.ro in 1998, 1999, 2007 si prezent

Romtelecom.ro in 1998, 1999, 2007 si prezentRomtelecom a trecut prin modificari profunde de-a lungul ultimei decade in ceea ce priveste "look"-ul site-ului de companie, dar si in ceea ce priveste mesajele transmise si felul in care ele erau concepute. In anul 1998, Romtelecom descria Internetul ca fiind "o lume magica" despre care puteai afla facand click pe un link de pe site-ul companiei.

Click pe imagini pentru marire - ordine crescatoare a anilor.








Dialog.ro in 2000

Dialog.ro in 2000La data de 5 aprilie 2000, Mobil Rom, impreuna cu marcile sale de servicii Dialog si Alo, au devenit Orange. Inainte de aceasta schimbare, acesta era modul in care Dialog isi prezenta online produsele si serviciile.

Click pe poza pentru marire.



Orange in 2002, 2006, prezent

Orange in 2002, 2006, prezentIn cazul operatorului Orange este clara diferenta de grafica si "de miscare" de pe site-ul de companie. In 2002, rezolutia imaginilor era mult redusa. Orange Romania a fost unul dintre primii operatori telecom care "a marsat" pe cresterea vanzarilor online.






Vodafone in 2006 si in prezent

Vodafone in 2006 si in prezentPe 27 aprilie 2006, operatorul britanic Vodafone a cumparat Connex , care avea pe atunci o baza de 6,1 miloane de clienti. Imaginea este realizata la putin timp dupa tranzactie si dupa modificarea site-ului. In arhiva folosita nu exista imagini cu site-ul Connex.





RCS&RDS.ro in 2005 si in prezent

RCS&RDS.ro in 2005 si in prezentRCS&RDS si-a pastrat site-ul aproape neschimbat de-a lungul a mai multi ani, abia in ultimele luni realizand un facelift.




Cosmote in 2006 si in prezent

Cosmote in 2006 si in prezentLa putin timp de la relansarea pe piata locala, Cosmote miza pe oferirea de telefoane mobile gratuite, la incheierea de noi abonamente. Pe atunci sloganul companiei era "In touch with life".




UPC in 2004, 2006 si prezent

UPC in 2004, 2006 si prezentIn 2004, UPC Romania alegea pe prima pagina sa prezinte date despre compania-mama a firmei, precum si numarul de clienti la nivel european. Un face-lift vizibil a avut loc in 2006.