Rezolutii reduse, potrivite pentru monitoarele vremii, lipsa multimedia si alinieri mai putin atractive ale meniurilor – astfel s-ar putea sintetiza in doar cateva cuvinte nivelul grafic al site-urilor operatorilor telecom din urma cu peste cinci ani, imagini preluate din
Wayback.archive.org. Ce operator crezi ca a facut cele mai mari progrese la nivel de prezentare online?
Romtelecom.ro in 1998, 1999, 2007 si prezent
Romtelecom a trecut prin modificari profunde de-a lungul ultimei decade in ceea ce priveste "look"-ul site-ului de companie, dar si in ceea ce priveste mesajele transmise si felul in care ele erau concepute. In anul 1998, Romtelecom descria Internetul ca fiind "o lume magica" despre care puteai afla facand click pe un link de pe site-ul companiei.
Click pe imagini pentru marire - ordine crescatoare a anilor.
Dialog.ro in 2000
La data de 5 aprilie 2000, Mobil Rom, impreuna cu marcile sale de servicii Dialog si Alo, au devenit Orange. Inainte de aceasta schimbare, acesta era modul in care Dialog isi prezenta online produsele si serviciile.
Click pe poza pentru marire.
Orange in 2002, 2006, prezent
In cazul operatorului Orange este clara diferenta de grafica si "de miscare" de pe site-ul de companie. In 2002, rezolutia imaginilor era mult redusa. Orange Romania a fost unul dintre primii operatori telecom care "a marsat" pe cresterea vanzarilor online.
Vodafone in 2006 si in prezent
Pe 27 aprilie 2006, operatorul britanic Vodafone a cumparat Connex , care avea pe atunci o baza de 6,1 miloane de clienti. Imaginea este realizata la putin timp dupa tranzactie si dupa modificarea site-ului. In arhiva folosita nu exista imagini cu site-ul Connex.
RCS&RDS.ro in 2005 si in prezent
RCS&RDS si-a pastrat site-ul aproape neschimbat de-a lungul a mai multi ani, abia in ultimele luni realizand un facelift.
Cosmote in 2006 si in prezent
La putin timp de la relansarea pe piata locala, Cosmote miza pe oferirea de telefoane mobile gratuite, la incheierea de noi abonamente. Pe atunci sloganul companiei era "In touch with life".
UPC in 2004, 2006 si prezent
In 2004, UPC Romania alegea pe prima pagina sa prezinte date despre compania-mama a firmei, precum si numarul de clienti la nivel european. Un face-lift vizibil a avut loc in 2006.