Sezonul back-to-school nu va stimula piata in acest an

Sezonul back-to-school nu va stimula piata in acest anDesi sfarsitul verii corelat cu inceperea scolii a fost intotdeauna un prilej de crestere a vanzarilor marilor producatori de calculatoare, in acest an, este putin probabil ca istoria sa se repete.

“Este gresit sa credem ca sezonul back-to-school (inceperea scolii) va ridica piata, asa cum se intampla de obicei. Chiar daca romanii sunt interesati in continuare de tot ceea ce inseamna tehnologie, este vizibil ca piata a ramas in stand-by, de cand efectele crizei economice au inceput sa se simta”, a declarat Chirea, pentru Wall-Street.

Mai mult decat atat, el crede ca o revenire pe piata de portabile va avea loc incepand cu 2010. Nici macar sarbatorile de iarna din acest an nu vor impulsiona vanzarile pe acest sector.

“Chiar daca avem oferte pregatite pentru perioada sarbatorilor de iarna, nu ne asteptam sa avem rezultate spectaculoase. Piata isi va reveni abia spre sfarsitul verii viitoare, din septembrie 2010 este posibil sa vedem schimbari”, prognozeaza personal system group marketing manager-ul HP.

Cel mai mare producator mondial de imprimante si calculatoare personale va lansa, pana la finele acestui an, noi produse. In plus, compania are in plan deschiderea unor puncte de lucru HP specializate in retelele Media Galaxy, Flanco World si Domo, precum si in alte magazine ale distribuitorilor cu care lucreaza.

“Vrem sa deschidem pana la 10 astfel de standuri in magazinele partenere. Fiecare stand va avea personal calificat HP, care va ajuta potentialii clienti sa ia cele mai bune decizii de achizitie. Ne-am hotarat sa implementam acest sistem, daca il pot numi astfel, pentru a ne ajuta clientii.

Pentru un consumator care cunoaste brandul si produsul si are cunostinte despre ceea ce cauta, este mult mai usor sa aiba acces la un astfel de stand, unde sa-l indrume o persoana profesionista”, a spus Erich Chirea.

Turul HP Listen 2U

Turul HP Listen 2UHP a mobilizat cele mai noi tehnologii in interiorul camionului HP Listen 2U si a pornit intr-un tur european estival care a sosit si in Romania.

Actiunea, care s-a incheiat ieri pe plaja din Mamaia, a venit in intampinarea tinerilor pasionati, dornici sa testeze cele mai noi tehnologii HP.

Turul Listen 2U se desfasoara in perioada iulie – octombrie 2009 si a luat start-ul in Spania (1-15 iulie). Urmatoarele destinatii au fost Franta, Austria, Slovacia si Ungaria.

Camionul va opri si in alte destinatii europene, in statiunile de pe litoral, la festivalurile de muzica si in campusurile universitare.

Initiativa HP vine ca o reactie la un studiu sponsorizat de companie, care arata o tendinta in crestere in randul tinerilor de a comunica tot mai mult in mediul online, lucru motivat in special datorita puterii acestuia de a oferi acces la cat mai multe informatii.

Majoritatea tinerilor apreciaza oportunitatea de a se implica in cat mai multe cauze prin intermediul spatiului virtual. Aproape doua treimi din tinerii care au participat la studiu considera retelele sociale ca Facebook si MySpace drept cel mai bun mod de a comunica cu grupul lor de prieteni si de a-si exprima opiniile, in diverse situatii.