DSG

DSGIdeea cutiei de viteze cu dublu ambreiaj s-a nascut in cadrul curselor automobilistice, fiind preluata de Volkswagen in anii 1980 si dezvoltata ulterior. In momentul cand prima cutie DSG de la Volkswagen a intrat in productia de serie, in 2003, a creat reactii puternice. Aceasta inovatie a adus un nivel de confort necunoscut pana atunci. Granita clara dintre cutiile de viteze manuale si cele automate a fost depasita si s-a obtinut un nivel ridicat al dinamicii de conducere.

DSG

DSGChiar si clientii au fost entuziasmati, in ciuda rezervelor pe care le aveau fata de cutiile de viteze traditionale. Doar cinci ani mai tarziu, cutia de viteze cu dublu ambreiaj (DSG) reprezinta un sfert din cutiile de viteze montate pe modelul Touran.

Singura fabrica Volkswagen care produce este fabrica Kassel.

DSG

DSGDoar in 2007, peste 400.000 de cutii de viteze DSG cu sase trepte au fost instalate pe masinile produse de Grup...si povestea de succes nu se termina aici.

Datorita cererii foarte mari, capacitatea zilnica a singurei fabrici care produce cutia de viteze DSG va fi extinsa in curand la 1.750 de unitati.

DSG cu 7 trepte

DSG cu 7 trepteVolkswagen a avansat in domeniul dezvoltarii cutiilor de viteze, prin noua versiune DSG cu 7 trepte de viteze, cea de-a doua generatie a cutiei de viteze ce a inregistrat un mare succes in vanzari. Aceasta combina doua premiere mondiale. In primul rand, este prima cutie DSG cu 7 trepte, cu instalare pe traversa frontala. In al doilea rand, este prima cutie de viteze cu ambreiaj uscat, care nu mai este scufundat in ulei si nu mai are nevoie de lichid de racire.

Noua versiune DSG cu 7 trepte, disponibila la modelele Golf, Golf Plus, Cross Golf, Golf Variant, Polo, Cross Polo, are dimensiuni mai compacte si o eficienta sporita, manifestand un consum mai mic de energie la schimbarea treptelor.

Cititi si alte articole de lifestyle pe www.yourmoney.ro - noi va recomandam:

1. Cel mai rapid Porsche 911 de serie din istorie: GT2
2. Passat CC: Primul coupe cu patru usi de la Volkswagen
3. Americanii lucreaza la cea mai scumpa masina din lume: 2 milioane de dolari!