Daca pana acum productia integrala a articolelor de imbracaminte si incaltaminte sub brandul marca privata Tex apartinand Carrefour era realizata in afara Romaniei, in prezent retailerul francez ia in considerare “serios” inceperea colaborarii cu fabricile romanesti de textile si cu designerii romani, a precizat Roxana Cernica, director de moda Carrefour Romania.

Unul dintre motivele invocate de catre reprezentanta Carrefour Romania pentru faptul ca productia articolelor Tex nu a fost realizata pe plan local este legat de mentalitatea clientilor romani.

“Vrem sa vindem fashion intr-un hypermarket, recunoscut drept specialist in food. Prima provocare – mentalitatea clientului. Vrem sa ii convingem ca pot gasi un brand de fashion si intr-un hypermarket, vrem sa consolidam pozitia brandului. Pentru ca suntem intr-o piata in crestere trebuie sa concuram cu marii retaileri, cu experienta lor pe zona de shopping, astfel incat trebuie sa compensam si o facem prin pret. De asta si folosim fabricile internationale, avem un pret competitiv”, a spus Roxana Cernica, in cadrul conferintei Fashion Route.

Aceasta a precizat insa ca retailerul francez ia in considerare “serios” inceperea colaborarii cu fabricile romanesti de textile si cu designeri romani aflati “la inceput de drum” pentru productia locala a brandului Tex.

“Vrem sa sustinem economia locala. Vrem sa sustinem designerii romani care sunt la inceput, vrem sa ii ajutam daca vor sa faca un start-up, sa il imbinam cu brandul Tex. Speram ca la finalul anului viitor sa concretizam acest proiect. Vrem sa orientam o parte din productie spre Romania. Vom lucra mult pe partea de mini-colectii. Fast fashion-ul este produs acum in Turcia, insa intr-un an, doi, trei, o parte din productia Tex va fi realizata aici”, a completat Cernica.

Sursa foto: Ovidiu Udrescu

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Succese »


Setari Cookie-uri