Tu ce itinerariu ai atunci cand vrei sa iti cumperi un nou produs electro-IT? wall-street.ro si consultantul Cosmin Costea (foto), fondator al CosteaConsulting, lanseaza studiul Customer Journey, ce va fi prezentat in premiera la retailArena, eveniment ce va fi organizat pe 11-12 noiembrie la hotelul Hilton din Capitala.
Studiul isi propune sa identifice obiceiurile de cautare, decizie si cumparare a produselor Electro-IT ale romanilor. Totodata ne dorim sa intelegem mai bine raportul dintre folosirea mediului Online pentru informare si a celui Off-line pentru achizitia produselor.
Va invitam sa ne impartasiti si experienta dumneavoastra raspunzand la cateva intrebari aici. Rezultatele studiului vor fi prezentate la retailArena de Cosmin Costea. Cosmin Costea are o experienta de peste 15 ani in managementul comertului electronic, marketing online si retail OmniChannel. De formatie inginer de calculatoare si cu pregatire Executive MBA (Sheffield, Marea Britanie), in ultimii ani a construit si a condus business-ul online al METRO Cash&Carry Romania.
retailArena va fi organizat de wall-street.ro in parteneriat cu Evozon si hybris Software, an SAP Company. Conferinta va avea loc in zilele de 11 si 12 noiembrie la hotel Athenee Palace Hilton, preturile pornind de la 39 de euro pentru un workshop si 69 euro o zi de conferinta. Profita de early bird pana la 17 octombrie si poti achizitiona biletele cu reducere de 30%, preturile pornind astfel de la doar 27 de euro pentru un workshop si putin peste 48 de euro o zi de conferinta.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: