Restograf.ro este o monografie a restaurantelor din Bucuresti, care include evaluari, topuri, articole, stiri si comentarii detaliate ale acestora. George Butunoiu va ramane implicat in proiectul Restograf.ro pe zona editoriala. Important de notat este faptul ca Restograf.ro nu a generat niciun fel de venituri in cei patru ani de activitate.

Miscarea este cu atat mai interesant in contextul in care Skin Media a preluat la inceputul anului Bucataras.ro, unul dintre cele mai cunoscute site-uri culinare din Romania, intr-o tranzactie estimata la cateva sute de mii de euro.

Cele doua parti implicate in tranzactie nu au precizat valoarea tranzactiei, insa, potrivit informatiilor wall-street.ro, un site precum Restograf.ro este evaluat la o suma cuprinsa intre 50.000 si 100.000 de euro.

"Am investit initial 30-35.000 in dezvoltarea site-ului, pe partea de constructie si de design. Am cheltuit inca aproximativ 30.000 pentru nota plata cumulata din toate restaurantele recenzate in ultimii trei ani", a spus George Butunoiu in emisiunea WALL-STREET 360 (VEZI interviul VIDEO mai sus. Discutia despre Restograf.ro este disponibila intre minutele 25'-33').

"Noii proprietari vor sa duca proiectul la nivelul urmator, inclusiv sa-l dezvolte in restul tarii, nu doar in Bucuresti. Am avut in ultimele luni patru oferte de achizitie, insa doar doua au fost concrete, asa ca le-am luat in calcul", a mai spus George Butunoiu.

"De asemenea, pot spune ca acesti ani petrecuti in restaurant m-au costat inclusiv sanatatea. Am avut probleme de stomac din cauza mancatului la restaurant. Eu iau masa de pranz si cina doar la restaurant si nu evaluez doar localurile cu mancare fina. Practic, trebuie sa evaluez o multime de restaurante care au in meniu doar porcarii. Mai mult, cand merg la un restaurant, comand, in acelasi timp, cel mai bun si cel mai prost fel de mancare din meniu". (George Butunoiu)

Skin Media, afacere de familie condusa de Camil Perian, este unul dintre principalii distribuitori de solutii IT&C din Romania. Principalii concurenti ai Skin Media la nivel local sunt NOD Distribution (ex Asesoft Distribution), Gersim si Mobile Distribution, dar si polonezii de la ABC Data, care au intrat pe piata la finele anului trecut. Asa cum scria WALL-STREET.RO la finalul anului trecut, Skin se arata deja interesata de o intrare "in forta" in zona culinara, introducand in Romania 8 branduri de electrocasnice de gatit. Distribuitorul isi propune sa atinga o cota de 5% din piata electrocasnicelor mici de gatit, estimata pentru 2015 la 80 de milioane de euro. Asta inseamna o cifra de afaceri de 4 milioane de euro, reprezentand circa 10% din veniturile anuale ale Skin Media (43 milioane euro in 2013).

Este de remarcat si faptul ca Skin Media "cocheteaza" cu publishing-ul si pe platforma comunitara Nikonisti.ro, una dintre cele mai mari pagini dedicate pasionatilor de fotografie din Romania.