Inmatricularile Dacia in Germania au scazut cu 7,6% in primul semestru, fata de aceeasi perioada a anului trecut, la 23.751 autoturisme, in timp ce piata a urcat cu 5,2%, la 1.618.949 unitati, potrivit datelor publicate miercuri de Biroul german de inmatriculari auto.

In primele sase luni, Dacia a inregistrat pe piata germana o cota de 1,5%, similara cu cea de la sfarsitul lunii mai. Vanzarile de autoturisme noi Dacia in Germania au scazut in luna iunie cu 11,5%, la 4.505 de unitati, iar cota de piata a scazut la 1,4%, de la 1,6% in luna mai, scrie Mediafax.

Pe ansamblul pietei germane, inmatricularile au avansat cu 12,9%, la 313.539 autoturisme. Inmatricularile de masini noi ale marcii Renault, parte a grupului cu acelasi nume, care detine si Dacia, au scazut in primul semestru cu 1,2%, la 52.922 de unitati, conferind marcii o cota de piata de 3,3%. In luna iunie, vanzarile marcii Renault au crescut cu 2,5%, la 9.926 autoturisme, cota de piata fiind de 3,2%.

Vanzarile liderului de piata Volkswagen au crescut cu 8,5% in primul semestru, la 351.110 autoturisme noi, iar cota de piata a fost de 21,7%. In iunie, inmatricularile VW au avansat cu 12,7%, la 63.606 unitati, cota de piata fiind de 20,3%.

Germania este a doua piata ca marime pentru Dacia, dupa Franta. Vanzarile de autoturisme Dacia noi in Germania au crescut cu 7,5% anul trecut comparativ cu 2013, la 48.907 unitati. Inmatricularile de autoturisme Dacia noi in Franta au scazut cu 7,5% in primele sase luni ale acestui an, la 54.195 de unitati, inregistrand cel mai puternic declin in randul marcilor cu un volum mare al vanzarilor, in timp ce piata a inregistrat o crestere de 6,1%, la 1.017.500 de unitati.

Retail jobs

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri