Principalul producator de automobile japonez, Toyota Motor Corp, intentioneaza sa vanda peste 500 de mii de unitati ale modelului sau de lux Lexus in cursul anului 2007, a declarat presedintele grupului, Katsuaki Watanabe, cu ocazia unei conferinte de presa.
"Discutiile privind planul de vanzari pentru anul 2007 se fac deocamdata pe plan intern dar va pot spune ca planuim vanzarea a cel putin 500 de mii de modele Lexus", a precizat acesta cu ocazia lansarii noului model Lexus LS460. Vanzarile pentru anul in curs au fost de aproximativ 470 de mii de unitati pe plan mondial, a adaugat presedintele Toyota.

In 2005, Toyota a vandut 396.200 de automobile Lexus pe plan global, dintre care doar zece mii in Japonia, unde marcile Mercedes-Benz si BMW au dominat sectorul masinilor de lux. in ciuda faptului ca Toyota a inregistrat cele mai mari vanzari in Statele Unite in ceea ce priveste sectorul masinilor de lux, cifra vanzarilor s-a aflat sub estimarile initiale ale grupului.

Dar Watanabe s-a declarat increzator ca noul model Lexus LS460, utilat cu cele mai importante si inovative componente tehnologice, in principal im domeniul sigurantei, va creste vanzarile marcii Lexus pe plan global.

Noul model Lesxus va fi lansat in Statele Unite in cursul lunii noiembrie, dupa care lansarea va avea loc si pe plan global. O noua versiune a acestui automobil, numita LS600h, utilata cu un motor V8 de cinci litri, va fi lansata primavara viitoare.

Concurenta pe piata automobilelor de lux din Japonia va deveni mai dura odata cu lanasrea, de catre gruparea rivala Honda, a noului model de lux Acura in 2008. Compania Nissan Motor Co. planuieste si aceasta o lansare pe piata interna a marcii de automobile le lux Infiniti.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri