Producatorul auto german BMW a anuntat ca vanzarile in China au crescut cu 56%, in primele noua luni ale acestui an, raportat la aceeasi perioada a anului trecut, vanzari in crestere inregistrand si producatorii Ford si Volkswagen, relateaza NewsIn..

Vanzarile totale ale BMW din China, pentru 2006, au depasit cifra de 26.400 de masini, se preciza intr-o declaratie publicata, miercuri, de companie. S-au vandut 25.740 de autoturisme BMW si aproape sapte sute de modele Mini.

Cifrele din acest an au depasit deja vanzarile inregistrate pe parcursul intregului an 2005, de 24.025 de masini.

In afara de BMW, o serie de alte companii auto straine au anuntat niveluri bune ale vanzarilor din China, in acest an. Astfel, Ford Motor, al doilea producator de masini din SUA, insa un constructor care a intrat relativ tarziu pe piata auto din China, a doua din lume, a inregistrat cresteri de peste 105% al vanzarilor, raportat la anul precedent, totalizand 114.685 de masini vandute.

Pe de alta parte, liderul pietei auto europene, Volkswagen AG , a inregistrat vanzari cu 28,7% mai mari, pentru aceeasi perioada.

Rivalul BMW, Mercedes-Benz, nu a publicat inca cifrele de vanzari pentru primele noua luni ale lui 2006.

Pe de alte parte, vanzarile BMW din zonele Taiwan si Hong Kong au crescut cu 39%, pana la 32.817 unitati, in primele trei trimestre ale acestui an.

BMW, liderul mondial in productia de masini de lux, a incheiat un parteneriat cu Brilliance China Automotive Holdings, prin intermediul caruia produce seriile 3 si 5 ale BMW, intr-o uzina cu o capacitate anuala de 30.000 de masini, situata in orasul Shenyang, din nordul Chinei.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri F