Divizia de baza a Volkswagen, producatoare a automobilelor VW, a inregistrat profit in primul trimestru al 2007, a anuntat miercuri grupul german, care a publicat pentru prima data din 2001 rezultatele defalcate pe piata ale brandurilor detinute.

Al patrulea producator de automobile din lume, care a anuntat la data de 19 aprilie rezultatele preliminare, a precizat ca nivelul castigurilor inregistrate de brandul Volkswagen a crescut cu 435 milioane euro pentru a atinge 386 milioane euro (527 milioane dolari) in primele trei luni ale anului 2007.

Marca sa de automobile de lux Audi, in care este inclus si brandul Lamborghini, a inregistrat o crestere a profitului operational cu 56 milioane euro, pana la 401 milioane euro in primele trei luni ale anului.

Brandul Skoda, care a avut un succes major, a inregistrat o majorare a castigurilor operationale cu 29 milioane euro pana la 172 milioane euro in timp ce marca spaniola SEAT , ce trece printr-o perioada mai putin fasta, a reusit sa isi imbunatateasca "substantial" rezultatele, afisand o pierdere operationala de 11 milioane euro.

Audi a mai precizat ca se asteapta ca vanzarile anuale vor depasi nivelul de un milion de unitati pana la sfarsitul anului 2008.

Divizia de automobile de lux a grupului Volkswagen, Audi, va investi aproximativ 8,4 miliarde de euro (11,1 miliarde de dolari) incepand din 2006 pana in 2011, pentru a dezvolta noi modele, potrivit unui plan de dublare a produselor pana la 40 de modele, anuntat in luna noiembrie 2006.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri