Al patrulea producator de automobile din lume, care a anuntat la data de 19 aprilie rezultatele preliminare, a precizat ca nivelul castigurilor inregistrate de brandul Volkswagen a crescut cu 435 milioane euro pentru a atinge 386 milioane euro (527 milioane dolari) in primele trei luni ale anului 2007.
Marca sa de automobile de lux Audi, in care este inclus si brandul Lamborghini, a inregistrat o crestere a profitului operational cu 56 milioane euro, pana la 401 milioane euro in primele trei luni ale anului.
Brandul Skoda, care a avut un succes major, a inregistrat o majorare a castigurilor operationale cu 29 milioane euro pana la 172 milioane euro in timp ce marca spaniola SEAT , ce trece printr-o perioada mai putin fasta, a reusit sa isi imbunatateasca "substantial" rezultatele, afisand o pierdere operationala de 11 milioane euro.
Audi a mai precizat ca se asteapta ca vanzarile anuale vor depasi nivelul de un milion de unitati pana la sfarsitul anului 2008.
Divizia de automobile de lux a grupului Volkswagen, Audi, va investi aproximativ 8,4 miliarde de euro (11,1 miliarde de dolari) incepand din 2006 pana in 2011, pentru a dezvolta noi modele, potrivit unui plan de dublare a produselor pana la 40 de modele, anuntat in luna noiembrie 2006.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: