Dacia a transmis, recent, un mesaj posesorilor de Dacia Spring cu privire la o rechemare în service. Aproape 2.000 de mașini produse în a doua parte a anului 2022 trebuie să fie verificate după ce Dacia a descoperit niște probleme la sistemul de încărcare, acestea fiind remediate printr-un update de software.

Dacia Spring, cea mai populară mașină electrică de pe piața autohtonă, are probleme la încărcarea bateriei, cel puțin asta s-a descoperit pe un număr de exemplare produse în perioada iulie-octombrie 2022. Ca urmare a acestei situații, Dacia a transmis tuturor posesorilor de Dacia Spring care au fost fabricate în perioada respectivă o înștiințare în care se precizează că sistemul de reîncărcare va fi verificat la următoarea vizită în service.

Un număr de 1.730 de Dacia Spring sunt vizate de rechemare, dar asta nu înseamnă că toate mașinile au probleme. „Aceasta este procedura în cazul oricărei rechemări. Mai întâi se identifică problema și apoi se izolează intervalul în care problema este valabilă, mașinile care au fost asamblate în respectiva perioadă fiind rechemate”, se arată într-un răspuns transmis către wall-street.ro de direcția de comunicare Dacia.

Acesta a adăugat că persoanele care dețin o Dacia Spring produsă înainte sau după termenul menționat nu trebuie să-și facă griji, dar nici cei vizați nu trebuie să fugă într-un suflet la cel mai apropiat service Dacia. „Aceasta nu este o rechemare care să vizeze o defecțiune cu risc de securitate [pentru pasageri] cum ar fi ceva la direcție sau la frâne, ci o simplă reprogramare pe partea de software. Tocmai de aceea, clienții nu au neapărat o urgență pentru a efectua această verificare”, se mai menționează în comunicarea constructorului autohton. Trebuie menționat și că update-ul se va face gratuit în cazul celor la care se va determina că acesta este necesar.

Sursa foto: Dacia

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Mihai Fira
Mihai Fira este reporter auto Wall-Street.ro din toamna lui 2022. Înainte de a se alătura echipei, Mihai a colaborat cu mai multe publicații din domeniul auto, atât românești cât și străine. El și-a început cariera ca jurnalist în mediul online, ca editor al site-lui Pitstops.ro, cel mai important portal românesc de motorsport din România. Mihai a colaborat și cu BMWBlog.ro, sursa oficială de știri despre producătorul bavarezi, dar și cu...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri