Numarul inmatricularilor de autoturisme Dacia noi in Europa a ajuns la 61.051 unitati in primele patru luni ale acestui an, cu peste 28% mai multe fata de aceeasi perioada a anului trecut, cand au fost inmatriculate 47.488 unitati, se arata in statisticile publicate de ACEA.

Potrivit datelor Asociatiei Europene a Producatorilor de Automobile (ACEA), din numarul total de autoturisme Dacia noi inmatriculate in Europa (Statele Ue si cele membre EFTA, exceptand Cipru si Malta), 14.666 unitati au fost inmatriculate numai in luna aprilie, cand a fost inregistrata o crestere de 11% fata de aceeasi luna a anului trecut.

In perioada ianuarie-aprilie, cota de piata a Dacia in Europa a crescut cu 0,2%, de la o cota de 0,9% inregistrata in primele patru luni ale anului trecut, la 1,1% pentru perioada ianuarie-aprilie 2008, in timp ce cota de piata pentru luna aprilie a Dacia in Europa s-a mentinut la 1%.

Pe de alta parte, automobilele grupului Renault au inregistrat o crestere de 2,4%, a inmatricularilor in Europa, ajungand la 484.620 unitati in perioada ianuarie-aprilie 2008, fata de perioada similara a anului trecut, cand au fost inmatriculate 473.184 autoturisme apartinand grupului. Cota de piata din Europa a grupului Renault in aceasta perioada a crescut cu 0,1%, de la 8,6% in primele patru luni ale anului trecut, la 8,75% anul acesta.

Primul loc in clasamentul inmatricularilor de autoturisme in primele patru luni ale acestui an este ocupat de marcile grupului Volkswagen, cu 1.076.897 unitati, in crestere cu 0,8% fata de perioada similara a anului trecut. Grupului Volkswagen detine cea mai mare cota de piata in Europa (19,3%) privind numarul inmatricularilor de autoturisme noi in perioada ianuarie-aprilie 2008.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri