Pierderile Chrysler au crescut de la 84 de milioane de dolari in al treilea trimestru al anului trecut la 199 de milioane de dolari in ultimele trei luni din 2010, din cauza scaderii numarului de masini livrate de constructorul auto american, transmite Bloomberg, citat de Mediafax.
In al patrulea trimestru din 2009, Chrysler a inregistrat pierderi de 2,69 de miliarde de dolari. Mai multi analisti intervievati de Bloomberg anticipau un rezultat negativ de 99 de milioane de dolari pentru perioada octombrie-decembrie 2010.

Grupul a introdus in perioada analizata 11 modele actualizate, printre care Dodge Durango si Chrysler 200. Constructorul auto a livrat 382.000 de automobile si camioane in ultimele trei luni ale anului trecut, cu 6% mai putin decat in al treilea trimestru.

Profitul operational excluzand elemente precum taxe, dobanzi si cheltuieli legate de pensii s-a situat la 198 de milioane de dolari. Pe ansamblul anului trecut, indicatorul s-a cifrat la 763 de milioane de dolari, peste estimarea grupului, de 700 de milioane de dolari.

Chrysler anticipeaza ca in acest an veniturile nete vor depasi 55 de miliarde de dolari, iar profitul operational va fi de peste doua miliarde de dolari. In planul pe cinci ani, anuntat in noiembrie 2009, grupul estimeaza pentru anul acesta vanzari de 52,5 miliarde de dolari. Profitul net ar urma sa se cifreze la 200-500 de milioane de dolari.

"Estimarile pentru 2011 sugereaza increderea in produsele noi", a afirmat Stuart Pearson, analist la Morgan Stanley.

Nivelul lichiditatilor se ridica la 7,35 de miliarde de dolari la finele lunii decembrie, cu 913 milioane de euro mai putin decat la sfarsitul celui de-al treilea trimestru.

Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri