Cum putem identifica "good leadership" in interiorul organizatiilor?

In piata de business actuala exista neclaritati cu privire la rolul liderilor in interiorul organizatiilor. Adesea, aceste neclaritati duc la o stagnare a calitatii leadershipului in interiorul organizatiilor sau chiar la renuntarea de a mai cauta si creste lideri, conform Revistei CARIERE.

Din experienta mea de coaching in Romania pot spune ca singurul rol coerent al liderului este sa se asigure ca exista leadership la toate nivelele organizatiei in care activeaza.

Un leadership eficient va conduce intotdeauna la un scor mare al angajamentului

Un prim sfat pe care il voi oferi in aceasta directie este faptul ca la baza dezvoltarii leadership-ului sta ideea de a aduce leadershipul la cel mai inalt nivel posibil in situatia organizatiei respective. Nu exista un tipar general valabil care sa evalueze calitatile liderilor deoarece acestea sunt intotdeauna interconectate contextului.

Cea de-a doua sugestie ar fi ca liderii sa se asigure de pastrarea calitatii si distributiei sistemice a leadershipului catre toate nivelele. Aici ne referim la cazul in care in varful organizatiei avem de-a face cu un leadership puternic si autentic. Vom pleca de la identificarea si demararea de dialoguri semnificative intre membrii de board sau la nivelul conducerii companiei. Ce conteaza cu adevarat pentru organizatia noastra? Care sunt subiectele cu cel mai mare impact? Este necesar sa plecam de la o chestionare profunda a companiei noastre pentru a intelege care sunt punctele cele mai relevante si cum le putem pune in centrul dezvoltarii de leadership.

Citeste articolul integral in Revista CARIERE.

Citeste si:
5 lecții de LEADERSHIP post-COVID
5 lecții de LEADERSHIP...
Citeste si:
Pasi de urmat in caz ca suspectezi ca ai coronavirus
Pasi de urmat in caz ca...

Sursa foto: Andrey Popov/ Shutterstock.com

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Cariere »



Setari Cookie-uri