In ciuda reducerii de costuri si a valurilor de disponibilizari din ultimii doi ani, o parte a companiilor au continuat sa investeasca in sectiunile destinate recrutarii de talente aflate pe propriile site-uri, potrivit Wall Street Journal. Specialistii in resurse umane afirma ca astfel compania incearca sa-si mentina brandul de angajator pentru perioada cand numarul posturilor vacante va creste.

Unele companii investesc in imbunatatirea facilitatilor de pe propriile portaluri de cariera, adaugand mai multe detalii despre companie si job-urile disponibile sau incorporand mai multe elemente de social media.

Postarea de locuri de munca sau descrierea textuala a culturii corporatiei au fost inlocuite de video si bloguri ale angajatilor despre companie sau cu link-uri catre paginile de Facebook, Flickr sau Twitter ale organizatiei.

In luna aprilie, Microsoft a lansat un portal care integreaza cele 103 site-uri create pentru fiecare tara in care Microsoft are reprezentanta, simplificand astfel cautarile.

Portalul contine blogurile a cateva zeci de angajati care discuta teme despre angajare, interviuri sau despre cum ar trebui sa redactezi un CV pentru a putea lucra in companie. Margie Medd, directorul diviziei de employment branding (marca de angajator) nu a mentionat costurile directe pentru realizarea platformei, insa a precizat ca suma este substantiala.

Adaugirile permanente pe sectiunile de cariera ale site-ului angajatorului sunt deseori relationate cu consistenta brandului de angajator sau cu strategia pe termen lung de promovare a locurilor de munca vacante, sustine reprezentantul Potentialpark Communications, o companie care ierarhizeaza portalurile de job-uri ale corporatiilor.


Mai multe articole din sectiunea Cariere »



Citeste si
Cum poate fi eliminat amatorismul in management?