La nici o zi dupa lansarea cu surle si trambite a primului magazin din reteaua de retail H&M au aparut si primele probleme. Preturile afisate pe site-ul companiei difera cu mult fata de cele din magazin.
Astfel, o rochie din colectia H&M disponibila in Romania apare in catalogul online la pretul de 89,90 lei, in timp ce in magazinul din Unirea Shopping Center, aceasta se comercializa aseara, in cadrul deschiderii preliminare, la pretul de 129 lei.

O astfel de eroare vine in contextul in care retailerul se lauda cu exactitatea cu care preturile din Romania seamana cu cele din alte tari unde reteaua are deschise magazine. Reprezentantii H&M chiar insistau ca in afara de mici diferente care tin de TVA, preturile de aici sunt la fel cu cele din strainatate si ca nu exista diferente intre magazine, din punct de vedere al preturilor.

Contactati in legatura cu aceasta problema, reprezentantii H&M Romania au raspuns ca vor verifica datele.

“Incercam sa verificam pretul rochiei respective, insa dureaza putin pana o putem identifica in magazin. In orice caz, pretul din magazin este cel corect si daca pe site apare altceva vom avea grija sa corectam imediat gresala” au spus ei.

Primul magazin al retailerului suedez H&M a fost inaugurat vineri, 25 martie, ora 11.00, in AFI Palace Cotroceni Mega Fun. La doar o zi diferenta va fi deschis si magazinul din Unirea Shopping Center, urmand ca pana la sfarsitul lunii aprilie sa le urmeze cele din Baneasa Shopping City, Plaza Romania, Bucuresti Mall si Brasov.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri