Coca-Cola a vandut in Romania in primul trimestru al acestui an cu 12% mai putine navete de bauturi comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, din cauza persistentei unor conditii economice dificile, potrivit unui raport al companiei americane, citat de Mediafax.
Evolutia vanzarilor in primele trei luni din 2011 a fost afectata insa si de plasarea calendaristica a Pastelui (pe 4 aprilie in anul 2010), sarbatoarea fiind inclusa anul trecut in primul trimestru fiscal al companiei americane.

Principalul imbuteliator de bauturi Coca-Cola din Europa este Coca-Cola Hellenic, care a anuntat anterior ca a inregistrat anul trecut in Romania o scadere de 27 milioane euro a veniturilor.

Totodata, volumul vanzarilor Coca-Cola Hellenic in Romania s-a redus in 2010 cu cu 4%, la 167,8 milioane navete (952,7 milioane litri), din cauza conditiilor economice dificile si a masurilor dure de austeritate, care au afectat cererea de consum.

Vanzarile au avut insa o crestere usoara in trimestrul al patrulea, datorita promovarii intense a marcilor de bauturi carbogazoase.

Coca-Cola Hellenic, al doilea mare imbuteliator de produse Coca-Cola la nivel mondial, detine in Romania patru fabrici, la Iasi, Timisoara, Ploiesti si Vatra Dornei, dupa ce a inchis in 2008 unitatea de productie de la Oradea, pentru eficientizarea activitatii.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri