In 1886, Coca-Cola era un elixir infuzat de cocaina care avea sa devina, pana in 1929, o bautura zaharoasa omniprezenta, iar astazi se servesc zilnic 1,9 miliarde de bauturi in mai bine de 200 de tari, potrivit Business Insider.

A avea un produs placut de toata lumea nu este insa singurul lucru de care o companie are nevoie pentru a deveni una dintre cele mai valoaroase branduri globale. Coca-Cola a folosit sapte strategii-cheie de marketing si design care au facut compania populara peste tot in lume pana in 1920, din Shanghai si pana in Atlanta, orasul de origine, spune David Butler, vicepresedinte pe inovatie in cadrul Coca-Cola.

In cartea sa, "Design to Grow: How Coca-Cola Learned to Combine Scale and Agility (and How You Can Too)," Butler si co-autorul Linda Tischler au explorat cele sapte strategii folosite de gigantul. Iata care sunt acestea:

Sursa foto: Luciano Mortula/Shutterstock


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Companii »



Citeste si
Romanii, locul 5 la consumul excesiv de bauturi alcoolice din UE
Setari Cookie-uri