Producatorul de suplimente alimentare Dacia Plant a lansat de curand un nou brand de creme si geluri, Dacoderm, marcand astfel intrarea pe o noua piata, cea a dermatocosmeticelor. Lansarea face parte din strategia producatorului roman de a lansa noi produse, din categorii diferite, de la tincturi si remedii, pana la sucuri naturale si dulceturi.

Dacoderm este un brand de creme terapeutice bazate pe plante medicinale romanesti, cu 92% ingrediente naturale, fara parabeni, parfum de sinteza sau coloranti artificiali, care amelioreaza afectiuni minore. Gama cuprinde 8 astfel de creme: de galbenele, de tuia, pentru dureri articulare, pentru varice, pentru picioare obosite, gel hemoroidal si crema pentru calcaie obosite.

“In momentul in care ne-am decis sa intram in aceasta piata a dermatocosmeticelor, ne-am gandit de ce anume ar avea o nevoie pentru a-si acoperi cele mai frecvente probleme pe care ar putea sa le aiba. Cochetam de ceva vreme cu aceasta idee, exista o cerere pe piata locala si am vrut sa o acoperim. Pe de alta parte, noi in general dezvoltam noi produse, pe diverse nise. Cremele Dacoderm sunt diferite prin faptul ca au 92% ingrediente naturale, iar ingredientele active sunt in proportii mult mai mari decat au alti competitori din piata”, spune Liviu Ungureanu, director general Dacia Plant.

Investitia in noua gama de produse s-a ridicat la 270.000 de euro si a constat in partea de cercetare de piata, productie si ambalaj. Productia cremelor Dacoderm este externalizata unui producator local, insa pe viitor reprezentantii Dacia Plant nu exclud variata productiei proprii.

“Vom vedea pe parcurs. Momentan vrem sa avem o comunicare cat mai buna pentru a face clientul sa inteleaga de ce a trebui sa foloseasca o crema Dacoderm”, spune Liviu Ungureanu.

Cremele Dacoderm se regasesc pe majoritatea canalelor de vanzare unde se regasesc si celelalte produse Dacia Plant - suplimente alimentare, remedii, ceaiuri, tincturi, sucuri naturale si dulceturi.

“Se pot cumpara atat din plafare si farmacii, cat si din magazine de retail si de pe site-ul Dacia Plant. Inca nu am reusit sa le listam cu toti clientii cu care facem distributia, dar pana la finalul anului estimam ca le vom lista”, mai spune Ungureanu.

La baza o companie de suplimentare alimentare, care raman in continuare core businessul Dacia Plant, producatorul si-a diversificat de-a lungul timpului oferta de produse. Cea mai “indrazneata” miscare a fost lansarea brandului Bun de Tot, care ofera sucuri, nectaturi si dulceturi naturale, in ultimul an categoria de food ajungand sa reprezinte 5% din businessul Dacia Plant, “in conditiile in care nu am investit in comunicarea si promovarea acestui brand”, spune Liviu Ungureanu.

Producatorul roman intentioneaza sa-si extinda si mai mult portofoliul de produse, in prezent lucrand la doua noi proiecte, printre care si lansarea ceaiului la plic.

Primul trimestrul al anului 2019 a inseamnat o crestere de 18% a businessului Dacia Plant fata de perioada similara a anului trecut. “In 2018 am terminat cu o crestere de 13,6%, pentru acest an ne-am propus o crestere similara, dar vazand avansul din primul trimestru, indraznesc sa zic ca ne vom depasi acest target”, incheie Liviu Ungureanu.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Andra Imbrea
Andra Imbrea s-a alaturat echipei Wall-Street in 2015. A studiat jurnalismul si economia, pe care incearca sa le imbine in cadrul materialelor sale despre industria de fashion, retail&FMCG si Media&Advertising. Iubitoare de pisici, carti si festivaluri de muzica.   

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri