Lensa, unul dintre cele mai cunoscute branduri de optica din Romania, se extinde si in afara Bucurestiului si deschide primul sau showroom la Cluj-Napoca. Acesta este dedicat in exclusivitate brand-ului propriu, Polarizen, si a presupus o investitie initiala de 45.000 euro.

Lensa a lansat brandul Polarizen in anul 2017, iar sub umbrela acestuia se regasesc numeroase modele de ochelari de soare si rame pentru ochelari de vedere. Acestea sunt create special pentru Lensa, in functie de tendintele fiecarui sezon.

Produsele au un pret mediu de vanzare de 30 de euro, iar magazinul din Cluj-Napoca prezinta peste 450 de produse, expuse intr-un spatiu de 87 metri patrati. Pana la finalul anului, antreprenorii din spatele brandului Lensa estimeaza vanzari de peste 100.000 euro pentru magazinul Polarizen.

Reduceri de pana la 40%

“Clujul este orasul care aduce cei mai multi clienti pentru Lensa, dupa Bucuresti, astfel ca deschiderea magazinului aici a fost un pas natural. Am mers pe aceasta formula de monobrand pentru ca noi credem cu tarie in dezvoltarea acestui concept in Romania si suntem siguri ca romanii apreciaza mixul dintre calitatea si design-ul produselor Polarizen. Showroom-ul din Cluj-Napoca este doar prima etapa, pentru ca in urmatoarele 12 luni planuim sa deschidem showroom-uri si in Timisoara, Iasi, Constanta si Brasov.”, spune Daniel Craciun, CEO Lensa.

Pentru design-ul interior al magazinului, echipa de arhitecti a ales Japandi, unul dintre cele mai noi trenduri internationale in domeniu, ce imbina vibe-ul modern scandinav cu elementele chic ale stilului japonez. Magazinul din Cluj-Napoca isi asteapta primii vizitatori cu reduceri de pana la 40%.

Brandul Lensa a fost creat de catre Daniel Craciun, in 2013, cu o investitie de 500 de euro, fiind centrat pe vanzarea lentilelor de contact colorate. In 2015 intra in business si Florin Nita, iar brandul se dezvolta exponential, ajungand in 2018 la o cifra de afaceri de peste 3,1 milioane de euro. Acum Lensa are cel mai mare showroom de optica din Romania (in Bucuresti, cu peste 520 mp si 1.500 de modele expuse) si un magazin online ce aduce peste trei sferturi din vanzarile anuale ale brandului.

Lensa este primul dealer autorizat Ray Ban din Romania, iar cele mai vandute branduri de ochelari sunt Polarizen, Polaroid, Ray Ban si Hawkers. In oferta retailer-ului se regasesc totodata si marci premium, precum Dior, Balenciaga, Givenchy, Balmain, Celine, Moschino sau Marc Jacobs.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri