Afacerile Selena Romania au crescut cu 31% in primele noua luni ale anului 2007, fata de aceeasi perioada a anului trecut, compania ajungand la o cifra de afaceri de 4,4 milioane euro
Selena Romania, divizia locala a producatorului polonez de spume poliuretanice, etansanti si adezivi, isi mentine planurile de a depasi o cifra de afaceri de 6 milioane de euro pentru anul 2007, au precizat reprezentantii companiei.

"Tendinta si ritmul de crestere ale companiei continua sa fie sustinute de dezvoltarea pietei de constructii pe segmentele in care activam si de strategia de marketing de crestere a prezentei produselor TYTAN ProfessionalTM si Artelit ProfessionalTM in randul profesionistilor si in retail", a declarat directorul general Selena Romania, Dorin Spataru.

Selena detine aproximativ o treime din piata pe segmentul spumelor poliuretanice. Pentru primele noua luni ale anului, compania a inregistat cea mai mare crestere, de 65%, pe grupa adezivilor de montaj. Vanzarile de benzi adezive au crescut cu 48% fata de aceeasi perioada a lui 2006. Gama Artelit ProfessionalTM de adezivi profesionali pentru pardoseli a inregistrat cresteri de 37%. De asemenea, vanzarile de produse pentru protectia lemnului si pentru acoperisuri au fost cu 26%, respectiv 29%, mai mari pe primele noua luni ale anului comparativ cu situatia din 2006.

Grupul Selena furnizeaza produse in peste 40 de tari. Compania detine in prezent opt unitati de productie si 14 filiale in Romania, Cehia, Germania, Ungaria, Kazakhstan, Ucraina, Polonia, Rusia, Slovacia, SUA, Coreea de Sud, Italia si Brazilia, producand si comercializand aproximativ zece la suta din totalul spumelor poliuretanice la nivel global.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri