Retailerul de materiale de constructii si de amenajari interioare, Praktiker Romania a inregistrat anul trecut o crestere a vanzarilor de peste 60%, ajungand la valoarea de 251,4 milioane euro.
In termeni like-for-like, excluzand contributia noilor unitati deschise si a suprafetelor adaugate magazinelor existente, compania a avut in 2007 vanzari cu 21,5% mai mari fata de anul precedent.

In 2007, reteaua Praktiker Romania s-a extins cu patru magazine, deschise la Galati, Targoviste, Timisoara (a doua unitate din oras) si Iasi. Compania a marit de asemenea suprafata de vanzare la alte trei magazine - Bucuresti-Militari, Cluj-Napoca si Timisoara (prima unitate). Praktiker Romania si-a inceput activitatea in urma cu cinci ani, iar momentan compania opereaza 20 de magazine in tara.

La nivel mondial, grupul Praktiker Bau-und Heimwerkermärkte Holding AG a avut in anul fiscal 2007 o crestere a vanzarilor nete consolidate de 24,8%, pana la 3,95 miliarde euro. Pe plan international, Praktiker a avut vanzari totale de 1,08 miliarde euro, cu 23% peste valoarea raportata in 2006. Rezultatul s-a datorat pe de o parte extinderii retelei cu 15 noi magazine, iar pe de alta parte cresterii productivitatii pe suprafata de vanzare deja existenta.

Fondat in 1978, grupul german detine peste 400 de magazine in noua tari din Europa si anume Germania, Romania, Bulgaria, Polonia, Ungaria, Turcia, Grecia, Luxemburg si Ucraina. Oferta Praktiker cuprinde peste 40.000 articole pentru casa si gradina - materiale de constructii, decoratiuni pentru interior si exterior, accesorii sanitare, articole de mobilier, unelte, produse electronice si electrocasnice, articole pentru amenajarea si intretinerea gradinii. Numarul angajatilor Praktiker depaseste 20.000, din care peste 8.000 lucreaza in companiile infiintate in afara Germaniei.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri