Coca-Cola Hellenic Bottling Company Romania a anuntat in timpul conferintei anuale de vanzari si marketing - desfasurata la sfarsitul saptamanii trecute la Teatrul National din Bucuresti - depasirea in anul 2004 a volumului de vanzari de 100 de milioane de navete unitati. Anul 2004 a fost un an al recordurilor pentru Sistemul Coca-Cola din Romania: a debutat cu un record omologat in Guiness Book - cel mai mare mozaic din lume format din capace - si s-a incheiat cu recordul de 100 de milioane de navete unitati vandute. In acelasi timp, 2004 a fost anul in care s-a lansat in premiera pe piata romaneasca un ambalaj premium pentru Coca-Cola si Schweppes - sticla de 200 ml. Ambalajul premium, de o eleganta clasica, a fost conceput special pentru cele mai selecte locatii, tip HORECA. In cursul anului 2004 camioanele Coca-Cola au parcurs aproximativ 3.800.000 km pentru a duce produsele companiei mai aproape de consumatori. De asemenea, 2004 a fost si anul in care prin activari si promotii au fost oferite peste 5.000.000 de premii consumatorilor.

Una din cele mai importante investitii ale Sistemului Coca-Cola - achizitia Dorna in 2002 - a beneficiat de o atentie deosebita. Astfel, in 2004 au fost finalizate o serie de investitii in sistemul de depozitare, transport si distributie, precum si intr-o linie noua de productie. De asemenea, Sistemul Coca-Cola a facut investitii majore si in comunicare si marketing inovator, reusind sa pozitioneze Dorna si Izvorul Alb ca marci premium pe piata apelor minerale in Romania.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri