Compania internationala ProntoWash, de origine argentiniana, intra pe piata din Romania cu un concept unic pentru Europa Centrala si de Est. Cheia afacerii ProntoWash consta in utilizarea unui sistem mobil de spalare a autovehiculelor, operational in spatiile de parcare aferente centrelor comerciale, concept care urmeaza a fi dezvoltat pe intreg teritoriul Romaniei, in special in marile orase.
Reteaua ProntoWash a cunoscut o expansiune rapida in numai patru ani, la nivel global, deservind parcarile centrelor comerciale din marile metropole ale celor 15 tari in care activeaza. La ora actuala, compania si-a castigat notorietatea prin conceptul inovativ promovat, prin simplitatea operationalizarii afacerii si prin aportul de valoare adaugata a serviciilor oferite clientului final. Factorul de diferentiere consta, in principal, in avantajul competitiv generat prin cresterea timpului liber al clientului, prin profesionalismul serviciului si prin caracterul ecologic al activitatii. Secretul afacerii il constituie Kart-urile mobile, usor de manevrat, dotate cu rezervor de apa si aspirator, precum si detergentii utilizati, cu spumare redusa.
Franciza ProntoWash propune trei niveluri de investitie, diferentiate in functie de dimensiunea spatiului de parcare, precum si de viteza de rotatie a masinilor din incinta acestuia. Sistemul de franciza la cheie ProntoWash pune la dispozitia francizatilor atat Kart-urile (pentru care se plateste o chirie lunara), cat si spatiul de desfasurare a activitatii (subinchiriat la tarife negociate la nivel de retea).
Sub aspect financiar, taxa de intrare in franciza este raportata la volumul de afaceri generat de parcare, fiind de 7.000 de euro, 12.000, respectiv 18.000. Sistemul ProntoWash nu presupune redevente lunare ori contributii periodice la bugetul de publicitate, aceste cheltuieli fiind suportate de compania francizoare.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: