Exec-Edu, companie de training fondata de Asebuss, care activeaza in domeniul educatiei manageriale, a raportat o cifra de afaceri de 165.000 de euro pentru primul trimestru al anului, in crestere cu aproximativ 40% comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut.
Bugetele de training ale companiilor nu au crescut cu mult fata de cele din 2009. Pe de alta parte, daca anul trecut acestea au ramas inghetate si, de cele mai multe ori au fost cheltuite spre final de an sau chiar deloc - in 2010 planul de training s-a stabilit din timp si au inceput sa se deruleze cursuri inca din ianuarie”, a declarat directorul general al companiei, Lavinia Rasca.

Pentru anul in curs reprezentantii companiei estimeaza o cifra de afaceri in crestere cu 50% fata de anul 2009, tintind un nivel similar cu cel realizat in 2008, de 700.000 de euro.

Pentru a ajunge la aceste cifre, Lavinia Rasca mizeaza pe tendintele de evolutie a pietei de training in 2010: cresterea in importanta a cursurilor „hard” (management strategic, managementul costurilor, managementul operatiunilor, tehnici cantitative de previzionare a a cererii, etc), cererea de instruire pentru cresterea performantei angajatior si preferinta managerilor pentru un furnizor de cursuri local – varianta participarii la cursuri in afara tarii presupunand costuri suplimentare semnificative.

EXEC-EDU a fost infiintata de Asebuss, in 2005, prin externalizarea componentei sale de formare manageriala si consultanta.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri