Aceasta investitie se adauga celor 1,5 mil. euro investiti in ultimii doi ani.

Covalact estimeaza o crestere a cifrei de afaceri cu peste 10% comparativ cu anul 2009, cand compania a inregistrat venituri de peste 25 milioane de euro.

De asemenea, Covalact va investi anul acesta peste un milion de euro intr-o noua campanie de comunicare – “Covalact de tara. Prea bun. Prea ca la tara” - cuprinzand activitati de cercetare de piata, creatie, productie, difuzare si sampling national pentru promovarea brandului.

Comunicarea va fi initial concentrata pe sortimentele de iaurt ale Covalact. Campania include componente advertising (spot TV, print, PR) si BTL (actiuni de sampling la nivel national).

Covalact este lider de piata pe segmentul cottage cheese cu brandul “Branzica de Casa” si in top 10 producatori pentru restul categoriilor de produse lactate prin produsele sub brandul Covalact de Tara. Piata de profil este impartita la nivel national de peste 200 de producatori.

Portofoliul de produse al companiei acopera intrega gama de lactate, de la iaurt, smantana, branza proaspata, branza Fagaras, lapte de consum, chefir, frisca, cascaval, unt, lapte praf, pana la produse fabricate din lapte de capra.

Infiintata in anul 1969, Covalact este una dintre companiile cele mai importante pe piata romaneasca de produse lactate. In prezent, compania este detinuta de fondul de investitii american SigmaBleyzer Southeast European Fund, care mai detine in Romania si brandul Lactate Harghita.

Covalact are o capacitate de prelucrare de 200.000 litri de lapte zilnic.

Piata produselor lactate s-a contractat cu circa 3% in primele trei luni din acest an, in conditiile in care puterea de cumparare a romanilor a scazut cu peste 10%, pe fondul crizei economice.