Vanzarea include marcile Kandia-Excelent (Rom, Magura, Kandia, Laura, Sugus, Silvana si altele) si unitatea de productie din Bucuresti.

Aproximativ 530 angajati ai Cadbury Romania lucreaza pentru Kandia-Excelent. Kraft Foods va pastra marcile internationale ce apartin Cadbury, inclusiv bomboanele Halls.

Aceasta vanzare survine in urma deciziei Comisiei Europene de aprobare a achizitiei Cadbury plc ce a fost conditionata de renuntarea la afacerea cu ciocolata, prajituri a Cadbury Kandia-Excelent si Cadbury’s E. Wedel in Polonia, ce a fost deja anuntata. Ambele vanzari sunt supuse aprobarii Comisiei Europene.

Cu un venit anual de aproximativ 48 miliarde de dolari, Kraft Foods detine 11 marci cu un venit ce depaseste 1 miliard de dolari - Oreo, Nabisco si biscuitii LU; ciocolata Milka si Cadbury; guma Trident; cafeaua Jacobs si Maxwell House; crema de branza Philadelphia; branzeturile Kraft, gustari si sosuri; preparatele de carne Oscar Mayer. Aproximativ 70 de marci genereaza un venit anual de peste 100 millioane dolari. Kraft Foods este membra Dow Jones Industrial Average, Standard & Poor's 500, Dow Jones Sustainability Index si Ethibel Sustainability Index.

Kraft Foods ocupa o pozitie de lider pe piata din Romania cu marci precum Poiana, Milka si Toblerone in categoria de ciocolata, cafeaua Jacobs, Nova Brazilia si biscuitii LU.