La Fantana Romania, lider de piata pe segmentul distributiei si imbutelierii de apa naturala consumata prin intermediul watercoolerelor, a raportat anul trecut afaceri in stagnare la nivelul de 17 mil. euro, in timp ce segmentul rezidentinal a afisat un avans de 30% fata de 2009.

Cresterea este raportata atat ca numar de mini watercoolere instalate, respectiv clienti noi care au apelat la acest serviciu, cat si din punct de vedere al consumului de apa imbuteliata la cutie de 10 litri, care a atins 3 milioane de litri.

In 2010 compania a avut vanzari de aproape 80 mil. litri de apa imbuteliata.

“Si in acest an continuam focusul pe segmentul rezidential, pentru care am lansat deja abonamente noi, adaptate fiecarui tip de consumator. De asemenea, o parte relevanta a strategiei noastre este continuarea integrarii Purificatorului Waterpia in oferta companiei noastre, din dorinta de a oferi o solutie completa de hidratare, adaptata oricarei nevoi. Pentru 2011 estimam o crestere volumica de pana la 5% si o usoara majorare a portofoliului de clienti, atat din randul companiilor, cat si a consumatorilor casnici”, a declarat Mihai Matyas (foto), director general La Fantana Romania.

In 2010 La Fantana a achizitionat Rokor Ecostyle, mutare prin care ajunge la o cota de piata de peste 80% pe segmentul purificatoarelor. La momentul semnarii tranzactiei, valoarea (enterprise value) afacerii Rokor Ecostyle a fost de 4,35 milioane de euro.

Grupul La Fantana este prezent de peste 10 ani in Romania si are doua unitati de imbuteliere (Bucuresti si Talmaciu). In Romania compania are 450 de angajati.

La Fantana este prezenta si in Serbia unde detine o unitate de imbuteliere la Mitrovo Polje si 150 de angajati.

Compania are pe plan local o baza de 25.000 de clienti si un numar de 55.000 de watercoolere instalate la nivelul intregii tari.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri