5 lucruri pe care fiecare startup ar trebui sa le stie despre transformarea digitala

Multi lideri de piata din fiecare industrie incearca sa adopte tactici noi pentru a-si remodela cultura companiei. In ultima perioada, mai multe industrii intampina obstacole din cauza companiilor noi care dau peste cap standardele pietei. Transformarea digitala are noi concepte-cheie asupra pietei si culturii antreprenoriale. Citeste in continuare 5 lucruri de baza pe care fiecare startup ar trebui sa le cunoasca pentru a avea o afacere de succes.

Startup-urile ar trebui sa foloseasca avantajele oferite de noile produse tehnologice. Transformarea digitala va afecta cu siguranta fiecare companie, daca nu a facut-o deja, iar pentru a ramane pe piata trebuie sa se adapteze noilor schimbari.

1. Oamenii sunt cea mai importanta resursa

Tehnologia evolueaza rapid, dar este important sa nu cazi in capcana in care produsele tehnologice sunt mai importante decat angajatii. Oamenii conduc schimbarea, nu tehnologia. Ca startup, trebuie sa iei decizii calculate atunci cand vine timpul sa alegi distribuitorii, persoanele talentate, partenerii si alte elemente principale. Concentreaza-te pe trasaturile si abilitatile cu care faci aceste decizii.

Totodata, indiferent de cat de calificati sunt oamenii cu care muncesti, ei iti pot distruge compania din interior sau exterior cu comportamente “toxice”. Astfel, ai nevoie de persoane care isi pot adapta comportamentele in functie de noile schmbari din ziua de azi.

2. Fii flexibil pentru a reusi sa faci ce ti-ai propus

Angajatul ideal a unui startup ar trebui sa fie agil, flexibil si dornic de noi schimbari. Noile companii se axeaza mai mult pe angajatii care se gandesc la intreaga afacere, nu doar un singur aspect. Adaptabilitatea si flexibilitatea sunt doua trasaturi vitale pentru succesul unui startup, conform entrepreneur.com.

De asemenea, agilitatea poate preveni complezenta. Unul dintre motivele pentru care startup-urile au ajuns in topul celor mai buni de pe piata se datoreaza faptului ca liderii nu au fost pregatiti sa faca schimbari. A fi agil nu inseamna doar sa fii in stare sa actionezi in diferite situatii, ci si sa fii pregatit pentru orice eventualitate.

3. Deschide cultura companiei pentru toti angajatii

Cultura companiei ar trebui sa reflecte valorile de baza care te-au inspirat sa deschizi afacerea, precum si ce vizeaza aceasta. Daca angajatii primesc sarcini seci si exacte, s-ar putea sa nu mai aiba entuziasm. Ei ar trebui sa stie care sunt viziunile companiei si care sunt obiectivele pe care trebuie sa le atinga.

4. Datele companiei sunt importante

Informatia este una dintre cele mai valoroase lucruri de pe planeta. Tehnologia permite angajatorilor sa afle mai multe informatii despre clientii lor si comportamentele acestora. Toate informatiile pe care le stiu, atat angajatii, cat si clientii sunt extrem de importante pentru succesul afacerii tale. Orice startup ar trebui sa acorde mereu prioritate pentru colectarea datelor.

5. Concentreaza-te pe experienta clientilor

Companiile mari pierd adesea interactiunea dintre angajati si clienti. De foarte multe ori companiile iau decizii fara a reflecta interesul clientilor si dupa ce observa acest lucru incearca sa lucreze pentru viitorii clienti. In fata transformarii digitale, marile companii au inceput sa valorifice experienta clientilor mai mult si sa adapteze deciziile lor.

Este foarte important sa existe o conexiune stabila intre companie si client. Ar trebui sa acorzi atentie a ceea ce spun si semnaleaza clientii, pana la urma brand-ul companiei este susinut de feedback-ul clientilor.

Sursa foto: Syda Productions / Shutterstock.com

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Economie »



Citește și
Avangate, despre hunting si farming: Tehnologia deschide usi
Setari Cookie-uri