Montecristo Retail Group, compania care detine in Romania si Bulgaria brandurile de moda Kenvelo, Lee Copper, Time Out si Tom Tailor, a vandut anul trecut imbracaminte in valoare de 38 milioane euro. Pentru anul in curs, retailerul tinteste afaceri in crestere cu cel putin 10% si are in plan sa deschida zece magazine multibrand, a declarat Philippe Besadoux, CEO-ul grupului.

In prezent, grupul detine in Romania 89 de magazine, dintre care zece sunt multibrand, cu articole vestimentare de la doua sau mai multe branduri din portofoliu Montecristo. Acestea au generat, anul trecut, vanzari de 38 de milioane de euro, pe care CEO-ul spera sa le majoreze cu cel putin 10% anul acesta.

Astfel, Montecristo Retail Group tinteste la o cifra de afaceri de 42 milioane euro, crestere ce va sustinuta de cererea foarte mare din piata, dar si de inaugurarea a zece noi locatii de tipul multibrand. Nu deschidem multe magazine pe an, preferam sa le readaptam sau sa le combinam. Magazinele multibrand sunt mult mai usor de manageriat si ofera o gama larga de produse, de la imbracaminte, incaltaminte pana la accesorii. Doar asa le putem tine piept marilor branduri. In orasele mici avem numai multibranduri, in orasele mari avem si magazine monobranduri, a declarat Besadoux.

Printre noile locatii vizate de retailer se numara Suceava Iulius Mall, Iasi Felicia si alte centre comerciale din orase precum Braila si Galati. “Singurul mod de a fi prezent in orice oras si in orice locatie e printr-un magazin multibrand”, sustine CEO-ul grupului.

Din cele 89 de magazine detinute pe plan local, cele mai mari vanzari se inregistreaza in Afi Palace Cotroceni si Cluj Polus. La nivel de orase Bucuresti primeaza in topul vanzarilor, urmat de Cluj, Targu Mures, Craiova, Iasi, Suceava, Constanta, Brasov.

Citeste si:
O noua parfumerie Obsentum, prima din afara Bucurestiului
Obsentum deschide o noua...

In medie, un magazin apartinand grupului de moda vinde in Romania intr-un an articole de imbracaminte in valoare de 430.000 de euro. In total, grupul detine 122 de magazine in Romania si in Bulgaria. Toate brandurile vand egal, nu as putea spune ca Kenvelo se vinde mai bine ca Tom Tailor, desi desigur, Kenvelo e cel mai vechi brand al nostru, poate este si cel mai cunoscut. E un mix de factori care influenteaza vanzarile, iar acesta depinde de locatie”, mai spune Besadoux.

Potrivit acestuia, comertul stradal din Romania, principala tara pe care grupul de moda mizeaza, nu are nicio sansa in fata cumparaturilor din centrele comerciale. Francezul, care a venit in tara in 2008 pentru a restructura business-ul Kenvelo, la acel moment detinut de grupul international Kenvelo, a reusit sa resusciteze business-ul intr-o perioada de criza, inchizand magazinele neperformante, deschizand noi locatii in zone cu trafic si reamenajandu-le pe cele existente.

Philippe Besadoux este originar din Franta si inainte de a achizitiona brandurile Kenvelo pentru propria-i firma a lucrat pentru retailerul international omonin, detinand pozitii de COO in cadrul Kenvelo Group Cehia, CFO in Israel si Paris. Inainte de a lucra pentru Kenvelo, Philippe Besadoux a avut un birou de contabilitate si audit in Franta.

Citeste si:
Marelbo deschide un nou magazin in Bucuresti
Marelbo deschide un nou...

Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Economie »




Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.

Citeste si
Meli Melo Paris a deschis trei magazine noi