“7,5 milioane cifra de afaceri pentru 2017 este scenariul cel mai pesimist, suntem in grafic pentru cel putin 8 milioane euro”, a declarat Alin Stanciu. Potrivit acestuia, ultimele trei luni din an reprezinta jumatate din vanzarile totale inregistrate de retailer.

FashionUP mizeaza pe piata de fashion online, insuficient dezvoltata in Romania: “Daca esti lider sau ai o cota mare de piata, de 30%-40%, e greu sa cresti, nu doar in fashion, in orice domeniu. Daca piata in sine nu creste, iar este greu. Insa la noi toate se intampla: avem o cota de piata destul de mica, piata accelereaza, avem o baza foarte mare de clienti, multe branduri si produse, toate perspectivele par incurajatoare”, spune Stanciu.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street!

Prin abonamentul Wall-Street devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont