Marfin Bank Romania a inregistrat anul trecut un profit net de 7,6 milioane de euro, in crestere cu 74% fata rezultatul din 2009 potrivit IFRS, datorita majorarii veniturilor si scaderii cheltuielilor cu provizioanele, si vizeaza pentru 2011 un avans format din doua cifre privind castigul net.
Veniturile totale din dobanzi ale Marfin Bank Romania au crescut anul trecut cu 30%, iar profitul operational a avansat cu 6% datorita investitiilor in IT si infrastructura realizate in a doua parte a anului 2010, a declarat directorul general al bancii, Doros Ktorides, citat de Mediafax.

De asemenea, el a mentionat ca banca a obtinut un profit de 3,5 milioane de euro, comparativ cu o pierdere de 17,5 milioane de euro in 2009, potrivit standardelor locale de contabilitate, RAS.

La finele anului trecut, activele Marfin Bank erau de 601 milioane de euro, in urcare cu 18,5% comparativ cu 2009.

Ktorides anticipeaza pentru 2011 o crestere de doua cifre pentru profit, active, credite si depozite.

"Grupul-mama, Marfin Popular Bank, care si-a majorat capitalul cu 488 de milioane de euro in februarie, a anuntat ca intentioneaza sa realizeze investitii suplimentare in Europa de Sud-Est, inclusiv in Romania, pentru a sprijini cresterea subsidiarelor locale", a mai spus seful Marfin Bank Romania.

Pe piata locala, grupul Marfin Popular Bank mai controleaza firma de leasing si raporteaza pentru Romania rezultate consolidate pentru banca si compania de leasing.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »


Setari Cookie-uri