Schimbare de strategie la SanoPass, startup-ul care și-a propus digitalizarea serviciilor medicale. Odată cu deschiderea platformei către retail și parteneriatul cu Mastercard, SanoPass trece la un model colaborativ care îi va permite să adauge și mai multe clinici private în aplicație și să își crească semnificativ numărul de beneficiari. Detalii direct de la CEO-ul SanoPass și de la un reprezentant al gigantului Mastercard, în podcastul Future Banking.

Platforme pe care poți asculta primul podcast de Fintech și digital banking: Apple Podcasts, Google Podcasts, Spotify, Anchor FM sau chiar direct mai jos.

Durată podcast: 26 minute

Invitați: Andrei Vasile, CEO și co-fondator SanoPass, și Mihaela Ciupală, Director Product Management în cadrul Mastercard România

Potrivit co-fondatorului SanoPass, deschiderea platformei către persoanele fizice și implementarea modulului de card-on-file erau prevăzute pentru jumătatea anului 2021, însă pandemia a accelerat totul, iar startup-ul a trecut printr-o repoziționare rapidă pentru a oferi servicii noi consumatorilor de servicii medicale.

"Parteneriatul cu Mastercard a venit odată cu deschiderea platformei către persoane fizice și implementarea unui modul de card-on-file de la PayU prin care le oferim posibilitatea beneficiarilor noștri de a face plata pentru serviciile medicale direct din aplicație", a declarat Andrei Vasile.

Pe de altă parte, Mastercard a găsit interes în asocierea cu un startup de health tech atât din perspectiva promovării plăților electronice, dar și în contextul continuării proiectelor de susținere a sistemului medical românesc.

"Cu acest parteneriat ne adresăm atât clienților persoane fizice, care utilizează un card Mastercard de debit sau de credit, cât și persoanelor juridice care utilizează cardurile business sau corporate. Pentru persoanele fizice beneficiul pe care îl primesc în exclusivitate toți deținătorii de carduri Mastercard este cashback-ul de 15% la plata oricărui serviciu în rețeaua SanoPass", a subliniat Mihaela Ciupală.

În plus, clienții care utilizează un card premium vor avea acces gratuit la unul dintre cele 2 pachete speciale, în funcție de tipul cardului Mastercard pe care îl dețin (Gold, Platinum sau World Elite), dar și la serviciul de consiliere medicală telefonică, disponibil 24/7.

Acest serviciu va fi gratuit și pentru primii 5.000 de clienți care își înrolează cardurile Mastercard standard în aplicația SanoPass. Aceștia pot suna direct din aplicație, iar un asistent medical îi va redirecționa către unul dintre cei 40 de medici disponibili 24/7 pe acest serviciu de telemedicină.

Digitalizarea procesului medical merge și mai departe, pentru că specialistul care prestează serviciul de telemedicină îi va trimite pacientului online rețeta, pe care acesta o poate vedea în dosarul său medical din aplicația SanoPass. Mai mult, prin integrarea cu lanțul de farmacii Dr. Max, pacientul poate plăti online medicamentele din rețetă (dacă sunt pe lista celor eliberate fără prezență fizică) și le primește acasă prin Glovo sau Tazz.

Ce alte idei mai poți afla din podcastul cu Andrei Vasile și Mihaela Ciupală?

  • Cum îți poți achiziționa servicii medicale din aplicația SanoPass și cum arată experiența consumatorului
  • Despre beneficiile pe care le pot obține companiile în cazul abonamentelor corporate pentru angajați
  • Despre provocările unui startup de health tech în mijlocul unei pandemii
  • Strategia Mastercard în ceea ce privește parteneriatele cu startup-urile
  • Despre schimbarea de strategie a SanoPass în raport cu clinicile medicale: de la competiție la colaborare
  • Cum funcționează transferurile de bani instant prin tehnologia MoneySend
  • Ce soluții de digitalizare mai sunt disponibile pentru IMM-uri
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »


Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »


Setari Cookie-uri