Numarul clientilor GarantiBank care detin un card de credit multi-brand cu cip Bonus Card a depasit 10.000 in aceasta luna, banca extinzandu-si reteaua de magazine partenere pentru acest tip de card la peste 1.100, a anuntat banca.
Utilizatorii Bonus Card pot face cumparaturi in conditii de securitate ridicata, datorita cip-ului incorporat (tehnologia EMV), care face imposibila copierea cardului si creste viteza de procesare a platilor, se arata in comunicat.

De asemenea, utilizatorii Bonus Card au optiunea de a fi notificati prin SMS sau e-mail in legatura cu tranzactiile efectuate in timp ce acestea asteapta autorizarea. In acest fel, utilizatorul are certitudinea ca fiecare tranzactie se efectueaza cu acordul sau, a anuntat banca.

Bonus Card este un card de credit care ofera utilizatorilor un bonus de 0,5% din valoarea cheltuita in peste 25 de milioane de magazine din toata lumea.

In reteaua de comercianti parteneri din Romania, utilizatorii pot achizitiona produse in rate fara dobanda si fara comisioane si pot castiga bonusuri cuprinse intre 1% si 2% pentru fiecare tranzactie efectuata cu Bonus Card.

Cu bonusurile colectate in urma tranzactiilor, detinatorii cardului pot apoi sa cumpere gratuit in cadrul acestei retele, se mai arata in comunicat.

Bonus Card este disponibil si in versiunile Gold si Platinum, care ofera servicii suplimentare, precum asigurare pentru calatorii, asistenta non-stop pentru turisti sau acces in saloanele VIP din aeroport.

GarantiBank este sucursala din Romania a GarantiBank International N.V., cu sediul la Amsterdam, care este detinuta de Garanti Turcia, a treia banca privata din Turcia. In Romania, GarantiBank are 38 de agentii, dintre care 13 in Bucuresti.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »


Setari Cookie-uri