„Interesul PAID este si de a accesa noi piete pentru a crestere gradul de acoperire. In acest sens, facem eforturi pentru a promova ambele tipuri de asigurari, obliogatorii si facultative, pentru o protectie adecvata”, a declarat Radu Mustatea (foto).
Scopul companiei, de a convinge proprietarii sa incheie pe langa o asigurare obligatorie si una facultativa, este atins in proportie de circa 30%; un procent care pare multumitor, dar raportat la numarul de polite emise nu este spectaculos, a mai spus el.
De la startul programului de asigurare obligatorie a locuintei, 15 iulie 2010, au trecut 63 de zile lucratoare, timp in care au fost subscrise peste 75.000 de polite, cu un ritm mediu zilnic de 1.200 de polite.
O pondere de 89% din politele subscrise sunt de tip A , diferenta de 11% fiind de tip B. De asemenea, 75% dintre polite au fost subscrise in mediul urban, iar 25 % in mediul rural. Toate societatile de asigurari actionare PAID au emis polite, primele fiind Astra, Generali si Groupama.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: