Compania a inregistrat o cifra de afaceri de 30 milioane de euro in primul semestru din 2006 si estimeaza o cifra de afaceri de 40 milioane de euro in semestrul doi, a mai spus Falcutescu. El a adaugat ca rezultatele inregistrate in primele sase luni au fost obtinute pe fondul unei stagnari a pietei IT, insa piata da semne de revigorare, iar rezultatele ProCA se afla intr-o curba ascendenta.
Cifra de afaceri obtinuta in primul semestru al anului curent este cu 15% mai mare decat in aceeasi perioada a anului 2005, iar ProCA doreste sa mentina aceeasi rata de crestere si pentru a doua jumatate a anului. Daca in primele luni ale lui 2006 piata de IT a stagnat, incepand cu luna august au fost inregistrate cresteri de peste 50% a vanzarilor fata de perioada anterioara, sustin oficialii companiei.
O parte din cresterea cifrei de afaceri provine din scaderile preturilor produselor de marca. "O noua tendinta a pietei este alegerea produselor din zona IT dupa brand si apoi dupa pret, motivul principal fiind trend-ul descrescator al preturilor produselor de marca", a declarat directorul de marketing ProCA, Dragos Salamac.
Parte a grupului RTC incepand cu 2005, ProCa are o retea de distributie ce cuprinde peste 2.000 de dealeri. Pincipalele marci distribuite de ProCA sunt Philips, Logitech, Canon, Benq, Genius si LG.
Grupul RTC a obtinut un rulaj de 237 milioane de euro, din care 25% provin din activitratile desfasurate pe piata de IT prin Best Computers in zona de retail, prin Sistec-Sbsol, in zona de solutii IT si ProCa in zona de distributie IT . Pentru 2006, cifra de afaceri estimata la nivelul intregului grup RTC pe zona IT este de 100 milioane euro, o treime din rulajul total estimat la nivel de grup la 300 milioane euro.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: