Profitul net al companiei Google, proprietarul celui mai mare motor de cautare pe Internet, a sporit in primul trimestru cu 69%, pana la un miliard de dolari, cresterea fiind explicata prin cresteri ale cotei de piata pe diferite segmente pe care gigantul online activeaza.

"Suntem foarte incantati de rezultatele financiare obtinute in primul trimestru", a declarat directorul executiv al Google, Eric Schmidt.

Venitul net a crescut cu 63%, pana la 3,66 miliarde dolari, inclusiv costuri de trafic si cheltuieli pentru achizitii in valoare de 1,13 miliarde dolari, platite site-urilor ce gazduiesc anunturile publicitare ale Google.

Google este liderul mondial in ceea ce priveste publicitatea online pay-per-click prezenta pe site-ul principal de cautare si pe site-urile afiliate.

Compania americana obtine aproximativ 99% din venituri din aceasta activitate publicitara tip text, chiar daca se extinde tot mai mult pe pietele publicitatii video, radio, prin televiziune sau publicitatii de tip grafic.

Google a anuntat recent finalizarea negocierilor de preluare a DoubleClick, liderul cautarilor online platind pentru ultima sa achizitie dublul sumei platite pentru preluarea YouTube

Google a ajuns astfel la un acord de preluare cu firma de publicitate online DoubleClick Inc., aceasta fiind cea mai costisitoare achizitie a liderului cautarilor online. Google va plati 3,1 miliarde de dolari cash pentru achizitionarea DoubleClick, dublu fata de cele 1,65 miliarde de dolari platiti pentru preluarea site-ului de gazduire online a fisierelor video YouTube.

Reprezentantii concurentului Yahoo au anuntat de curand ca profitul inregistrat in primul trimestru al acestui an a scazut cu 11%, sub estimarile pietei, pe fondul rezultatelor slabe inregistrate de Panama, noua platforma de publicitate a Yahoo.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri