În căutare de diverse metode care să-i crească veniturile, platforma de streaming Netflix a anunțat mai multe modificări pe care le pregătește pentru abonații din întreaga lume. De la limitarea numărului de gospodării care pot împărtăși același cont, la lansarea abonamentelor cu reclame, devine tot mai clar că Netflix încearcă să își ajusteze modelul de business cât mai rapid. Drept dovadă este și lansarea mai devreme a abonamentelor cu reclame, programate inițial pentru 2023.

Publicația internațională Variety.com precizează că platforma de streaming va lansa abonamentele mai ieftine, ce vor include și reclame, mai devreme decât era stabilit. Netflix anunțase începutul lui 2023 pentru această mutare, însă se pare că ea va avea loc la 1 noiembrie.

Unul dintre motivele pentru care a decis să lanseze mai devreme acest tip de abonament ar fi acela de a intra pe această zonă înaintea competitorilor de la Disney+, care pregătesc și ei pachete asemănătoare ce vor fi lansate pe 8 decembrie.

Citește și Ce servicii de streaming sunt disponibile în România și cine ar mai putea veni în țară

Primele țări în care aceste abonamente ar urma să fie lansate sunt Statele Unite ale Americii, Canada, Regatul Unit al Marii Britanii, Franța și Germania. Nu este clar încă ce prețuri vor avea aceste abonamente mai ieftine, sumele speculate situându-se între 6 lire sterline și 8 lire sterline.

În România, prețurile abonamentelor se situează în acest moment între 6,99 lire sterline și 15,99 lire sterline pe lună(abonamentul premium).

Sursa foto: Unsplash

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri